Haal het maximale uit LinkedIn: 8 tips voor meer impact
Wil je meer halen uit je LinkedIn? Tips en advies om het maximale uit je LinkedIn bedrijfsaccount te halen. Zo maak je snel meer impact met je posts!
Wil je meer halen uit je LinkedIn? Tips en advies om het maximale uit je LinkedIn bedrijfsaccount te halen. Zo maak je snel meer impact met je posts!
Als er één commercial was tijdens de Superbowl die de tongen loste maakte, was het wel die van Coinbase. Dat liet seconden lang enkel een stuiterende QR-code zijn.
TikTok en YouTube zijn de grootste datadraaiers onder de socialmedia. De Chinese video-app spant de kroon, omdat deze tjokvol trackers van derde partijen zit.
RTL Nederland blijft voorlopig trackingcookies gebruiken voor reclamedoeleinden. De uitgever wacht op een officieel statement van de Autoriteit Persoonsgegevens alvorens zijn beleid te wijzigen. DPG is al om en het sentiment bij adverteerders kantelt ook.
Datagestuurde marketing: hoe kies je? Wat zijn de capaciteiten en voordelen van verschillende soorten platforms? Een overzicht inclusief vergelijkingstabel.
Je brand-strategie on- en offline uitrollen, verdeeld over relevante kanalen is een must. Maar hoe doe je dat tijdens de coronapandemie?
Hoe ziet Danone’s omnichannel-aanpak eruit als antwoord op snel veranderende consumentengedrag en -behoeften?
E-commercebedrijven staan voor 4 grote problemen: personalisatie, markttrends, SEO, nieuwe technologieën. Een ‘headless’ systeem kan een oplossing zijn.
De toekomst van de beauty-branche is beauty-tech. Leer alles over disruptie en innovatie in de schoonheidssector.
Hoe kan je als organisatie je missie digitaal verspreiden met behulp van personalisatie? Tony Chocolonely vertelt het.
Leverancier van reclametechnologie Criteo heeft zijn winst met 84 procent zien stijgen tot 138 miljoen euro. De omzet steeg met negen procent tot 2,3 miljard. Beleggers in de specialist in retargeting reageren amper op een dreigende Europese tegenvaller.
Het lukt 4 van te 10 bedrijven niet om structureel een betere digitale customer experience te bieden. Hoe komt dit en wat kan je eraan doen?
‘Native advertising’ is niets nieuws. Maar het volle potentieel wordt nog niet benut. Vooral op sociale media is er nog veel te winnen, ook voor het MKB.
Europese toezichthouders dwingen media- en reclamebedrijven tot nieuwe praktijken om geld te verdienen. Het profileren en volgen van consument verdwijnt. “ROI’s en klikprijzen gaan omlaag”, zegt een kenner.
Spotify zou de nieuwe shirtsponsor worden van de mannen- en vrouwenteams van voetbalclub FC Barcelona.