More stories

Haal het maximale uit LinkedIn: 8 tips voor meer impact

Wil je meer halen uit je LinkedIn? Tips en advies om het maximale uit je LinkedIn bedrijfsaccount te halen. Zo maak je snel meer impact met je posts! 

Social
Premium

Coinbase-app en site offline door Super Bowl-reclame

Als er één commercial was tijdens de Superbowl die de tongen loste maakte, was het wel die van Coinbase. Dat liet seconden lang enkel een stuiterende QR-code zijn.

Marketing
Premium

TikTok grootste datagraaier van alle socialmedia

TikTok en YouTube zijn de grootste datadraaiers onder de socialmedia. De Chinese video-app spant de kroon, omdat deze tjokvol trackers van derde partijen zit.

Marketing
Premium

RTL: Nog geen besluit over trackingcookies

RTL Nederland blijft voorlopig trackingcookies gebruiken voor reclamedoeleinden. De uitgever wacht op een officieel statement van de Autoriteit Persoonsgegevens alvorens zijn beleid te wijzigen. DPG is al om en het sentiment bij adverteerders kantelt ook.

Online advertising

Marketingtechnologie: hoe je een platform kiest en wat je ermee kunt

Datagestuurde marketing: hoe kies je? Wat zijn de capaciteiten en voordelen van verschillende soorten platforms? Een overzicht inclusief vergelijkingstabel.

Marketing automation

Intertoys: hoe bouw je een omnichannel brand-strategie in corona-tijd?

Je brand-strategie on- en offline uitrollen, verdeeld over relevante kanalen is een must. Maar hoe doe je dat tijdens de coronapandemie?

B2B Digital

Hoe Danone met een omnichannel-aanpak inspeelt op steeds veranderend klantgedrag

Hoe ziet Danone’s omnichannel-aanpak eruit als antwoord op snel veranderende consumentengedrag en -behoeften?

B2B Digital

Vier actuele e-commerceproblemen die een ‘headless’ systeem op kan lossen

E-commercebedrijven staan voor 4 grote problemen: personalisatie, markttrends, SEO, nieuwe technologieën. Een ‘headless’ systeem kan een oplossing zijn.

CMS

De toekomst van beauty? Beauty-tech!

De toekomst van de beauty-branche is beauty-tech. Leer alles over disruptie en innovatie in de schoonheidssector.

B2B Digital

De ‘Make It Personal’ strategie van Tony’s Chocolonely

Hoe kan je als organisatie je missie digitaal verspreiden met behulp van personalisatie? Tony Chocolonely vertelt het.

B2B Digital
Premium

Nettowinst Criteo: +84%, beleggers stoïcijns

Leverancier van reclametechnologie Criteo heeft zijn winst met 84 procent zien stijgen tot 138 miljoen euro. De omzet steeg met negen procent tot 2,3 miljard. Beleggers in de specialist in retargeting reageren amper op een dreigende Europese tegenvaller.

Online advertising

Drie lessen die leiden tot een structureel betere digitale klantervaring

Het lukt 4 van te 10 bedrijven niet om structureel een betere digitale customer experience te bieden. Hoe komt dit en wat kan je eraan doen?

B2B Digital
Premium

Hoe je met native advertising customer engagement kunt verbeteren

‘Native advertising’ is niets nieuws. Maar het volle potentieel wordt nog niet benut. Vooral op sociale media is er nog veel te winnen, ook voor het MKB.

Native advertising
Premium

‘Retargeting voor altijd verdwenen’

Europese toezichthouders dwingen media- en reclamebedrijven tot nieuwe praktijken om geld te verdienen. Het profileren en volgen van consument verdwijnt. “ROI’s en klikprijzen gaan omlaag”, zegt een kenner.

Online advertising
Premium

‘Spotify wordt shirtsponsor FC Barcelona’

Spotify zou de nieuwe shirtsponsor worden van de mannen- en vrouwenteams van voetbalclub FC Barcelona.

Entertainment