Debora de Roos nieuwe directeur marketing van Corendon
Debora de Roos wordt de nieuwe directeur marketing van Corendon. Zowel de marketingactiviteiten voor de touroperator, airline als de hotels […]
Debora de Roos wordt de nieuwe directeur marketing van Corendon. Zowel de marketingactiviteiten voor de touroperator, airline als de hotels […]
Customer Data Platform: resultaat is vaak te veel werk, te weinig ROI. Meer grip op klantdata vraagt om strategische herbezinning.
Een digital experience platform kan het antwoord zijn op een CMS dat te veel tools moet krijgen om te voldoen aan alle marketingwensen.
Crisiscommunicatie: hoe TUI tijdens de coronauitbraak een positief sentiment creëert op hun social media kanalen.
Tijdens Friends of Search Amsterdam zijn vandaag de winnaars van de Friends of Search Awards 2021 bekendgemaakt. In de categorie SEO kwam viaBOVAG.nl als winnaar uit de bus. In de categorie SEA (PPC) trok HEMA aan het langste eind.
Ad Alliance, het reclameverkoophuis van RTL Nederland, ViaCom, Disney en Discovery, en podcastpartij Dag & Nacht Media bundelen de krachten om podcast adverteren ‘naar een hoger niveau te tillen’. Er wordt samengewerkt op het gebied van pre- en post-roll verkoop.
Account Based Marketing (ABM) is de Nederlandse B2B-marketing en -sales aan het veroveren. Let op een snelle en efficiënte implementatie.
Steeds meer interactie met onze klanten en prospects gaat via de platformen van Big Tech. Hoe kom je als marketeer met een goed alternatief?
De zorgverzekeringsmarkt: competitief en een korte overstapperiode. Dat vraagt veel van een marketingcampagne: lees hier over die van ZorgKiezer in 2020.
Een groep Amerikaanse staten onder leiding van Texas heeft een gewijzigde klacht ingediend tegen Google. Daarin wordt het techbedrijf beschuldigd van dwingende tactieken en het overtreden van antitrustwetten op de advertentiemarkt.
Tegen het techbedrijf lopen versch
Facebook is nu Meta, maar de problemen zijn niet opgelost. Consumenten willen meer privacy en databescherming. Daarop heeft het bedrijf nog geen antwoord.
Orchideeënkweker Opti-Flor uit het Westland heeft sinds de uitbraak van het coronavirus een webwinkel. Dit eerste contact met de eindconsument blijkt nu een waardevol middel voor marktonderzoek, waar ook de partners van profiteren.
God versus Darwin: Blijft Marketing Automation een geloof, of gaat de evolutie vanaf nu toch echt doorzetten?
Wat is de toekomst van Digital Marketing in een cookieless tijdperk? En hoe kan je hier als organisatie optimaal op voorbereiden?
Mede vanwege de impact van de corona-pandemie is het gedrag van de consument veranderd. Van de elf types die het onderzoek van Euromonitor heeft gedefinieerd, zijn er twee die eruit springen: The Self Care Enthusiast en The Empowered Activist. Clemmentijn Treinen, Commercial Director Microsoft Advertising, laat er op EDAY haar licht over schijnen.