More stories

Premium

Nieuwe loyalty campagne MediaMarkt

MediaMarkt en full service bureay gracious gaan de komende periode aan de slag met het ontwikkelen van een nieuwe loyalty campagne. Als aanvulling op de nu al bestaande retentiecampagne wil het concern meer relevante en impactvolle contactmomenten creëren.

Customer Loyalty
Premium

Nieuwe creatief directeur voor TBWA\X

Niels Straatsma is de nieuwe creatieve directeur bij TBWA\X, het all-round experience bureau van de TBWA\NEBOKO Groep. Dit is een nieuwe functie binnen het bureau. Bij TBWA\X zal Straatsma werken voor onder andere Philips, T-Mobile en adidas.

Digital Agencies
Premium

Instagram ziet voorlopig af van Instagram Kids

Instagram gaat voorlopig geen app ontwikkelen voor kinderen jonger dan 13 jaar. Experts hadden nogal wat kritiek op de app die Instagram Kids zou gaan heten.

Facebook
Premium

Oracle kondigt Fusion Marketing aan

Oracle heeft Oracle Fusion Marketing aangekondigd. Het platform, onderdeel van Oracle Advertising and CX, stelt marketeers in staat om eenvoudig campagnes op te zetten die traditionele marketing- en advertentiekanalen moeten overstijgen.

Marketing

De koek(ie) is op! Tijd om je performance measurement te herevalueren!

Het einde van third-party cookies. Veel wordt nu ingezet op first-party data. Daarbij is schaalgrootte een punt. Overweeg daarom allianties en samenwerking.

Online marketing
Premium

Ook Artefact wordt reclamepartner voor Amazon Benelux

Artefact is toegelaten als partner op Amazons Advertising Sales Partner-netwerk. Het bureau heeft laten zien dat het ook voor de Benelus-markt voldoende kennis en middelen in huis heeft om budgetten van klanten op de handelssite te besteden.

Online advertising

Waarom een Customer Data Platform belangrijk is voor e-commerce? Personalisatie

Simpel: met een CDP en personalisatie verhoog je de kans op conversies. Lees hier de uitgangspunten en resultaten uit een concrete case.

Customer Engagement

Emerce magazine #185 | Gratis download

Met in deze editie interviews en verhalen over korte ketens in e-commerce, problemen op het web, glasvezelnetwerken en nog veel meer.

Marketing
Premium

Facebook waarschuwt weer voor impact reclameblokkade Apple

Met het verschijnen van iOS 15 eerder deze week waarschuwt Facebook opnieuw dat de advertentiebeperkingen van Apple een blijvende impact hebben op het bedrijf.

Facebook Advertising

Is account-based marketing geschikt voor mijn bedrijf? Zeven vragen en zeven tips

Bij account-based marketing bewerk je een vooraf bepaalde groep bedrijven. Hoe weet je of dit iets is voor je bedrijf? Zeven vragen, zeven tips.

Strategy

Optimaliseer je omnichannel contentstrategie met een headless CMS

Een hybride headless CMS helpt je om de meest relevante content per klant te creëren en om data te gebruiken voor verdere websiteoptimalisatie.

Online marketing
Premium

Meer reclame bovenaan zoekresultaten Amazon

De zoekresultaten op Amazon zijn steeds vaker vol met reclameberichten. Organische, niet-betaalde resultaten vallen buiten het openingsscherm.

Online advertising

De nieuwe Performance Max-campagnes van Google Ads: Beter of niet?

Google Ads heeft iets nieuws: Performance Max, met verdere automatisering dan normaal. Resultaten uit 3 campagnes: wisselende maar veelbelovende resultaten.

Online advertising
Premium

Online marketing bureau Seeders blijft uitbreiden

Online marketing agency Seeders breidt opnieuw uit met twee nieuwe internationale vestigingen in Polen en Denemarken. Het bedrijf, dat gespecialiseerd is in SEO, SEA en linkbuilding, ziet grote mogelijkheden in beide landen. Het van origine Zwolse bedrijf opende eerder al vestigingen in Amsterdam, België en Duitsland.

Digital Agencies
Premium

Muziekzender XITE met cookieloze reclame

De digitale muziekzender XITE biedt zijn kijkers de mogelijkheid om ‘anoniem’ te kijken, zodat er adverteerders hen niet kunnen tracken en profileren.

Online advertising