‘Verspilling bij Smart Shopping-campagnes’
Meer dan zestig procent van de producten die in Google Smart Shopping-campagnes zitten, worden amper vertoond. Webwinkels voelen zich niettemin genoodzaakt die sleepers te blijven tonen.
Meer dan zestig procent van de producten die in Google Smart Shopping-campagnes zitten, worden amper vertoond. Webwinkels voelen zich niettemin genoodzaakt die sleepers te blijven tonen.
Corona toont: luisteren naar je individuele klanten is essentieel. Met realtime decisioning-technologie kan dat, maar implementatie is vaak een hindernis.
Twintig Europarlementariërs van vier grote partijen vragen de bestuursvoorzitters van de 100 grootste bedrijven van Europa om niet meer te adverteren via Facebook en Google.
Marketeers nemen vaker hun toevlucht in marketing automation om efficiënter te werken en vitale contactpunten met klant te automatiseren.
Bol.com laat vier titels van podcastuitgever Tonny Media een eigen product verzinnen en, als onderdeel van die campagne, gaat het ook op de markt brengen via zijn platform.
Branding en merkbekendheid hebben onmiskenbaar effect op SEO. “Als mensen over je merk praten, zal Google die vermeldingen zien als impliciete links.”
Jelmer Zuidema van Roadtrip won de juryprijs voor Meest Invloedrijke Recruiter. Wat heeft die prijs hem gebracht?
Een goede contentstrategie bij B2B vereist content die écht interessant en onderscheidend is, maar ook goede verspreiding en een consistente aanpak.
Michiel Martens van De Selectie won vorig jaar de publieksprijs voor Meest Invloedrijke Recruitmentmarketeer. Wat heeft dit hem gebracht?
Zevenhonderd Amerikaanse webwinkels en techbedrijven ontvingen deze week een waarschuwing omdat ze neprecensies uitgeven of gebruiken. Dat mag niet. Wie dat wel blijft doen, loopt kans op een boete veertigduizend euro per overtreding.
Pim van Boehold verlaat GroupM-dochter Greenhouse en stapt over naar DPG Media. Hij gaat daar aan de slag als business development manager Data & Demand voor Nederland en België.
Affiliate Marketing kan een interessante omzet-booster zijn. Verschillende modellen om het middel effectief in te zetten.
Martin Stiemer is toegetreden tot de directie van creatief bureau Kaliber Interactive. Hij is het derde directielid, naast managing director Nienke van Heusden en oprichter Ronald van Schaik.
SumUp, maker van mobiele betaalterminals voor het MKB, koopt het Amerikaanse loyalty- en marketingbedrijf Fivestars voor 317 miljoen dollar.
Publicis Groupe zegt volledig hersteld te zijn van de impact van de pandemie en boekte sterke resultaten in het derde kwartaal met een organische omzetgroei van 11,2 procent op een gerapporteerde omzet van 2,62 miljard euro.