Hoe ontwikkel je een chatbot die echt werkt?
Echt goede chatbots kunnen organisaties helpen om gecontroleerd te groeien. Maar hoe werkt dat precies? En waar moet je op letten?
Echt goede chatbots kunnen organisaties helpen om gecontroleerd te groeien. Maar hoe werkt dat precies? En waar moet je op letten?
Full service internetbureau Zicht online en strategisch ontwerpbureau Fabrique bundelen de krachten en gaan samen verder onder de naam Fabrique.
Marketing gaat over mensen: ze begrijpen en je in ze inleven. Daarin zijn vrouwen vaak beter. Meer AI betekent: empathie bij mensen wordt belangrijker.
De belangrijkste laatste innovaties op het gebied van social media: hoe bouw je een sterk merk met behulp van content?
Verzamelen, opschonen en verrijken: zo haal je meer rendement uit je marketingactiviteiten met de juiste first-party data.
Branchevereniging DDMA heeft er een nieuwe commissie bij, die zich specifiek zal bezighouden met fieldmarketing. Dat is een vorm van marketing met als uitgangspunt het neerzetten van een merkbeleving in een 1-op-1 situatie.
Vandaag opent Koning Willem-Alexander het depot van Museum Boijmans Van Beuningen, een groot spiegelend gebouw middenin Rotterdam. De mobiele app speelt als verteller, gids en vraagbaak een centrale rol voor bezoekers van de nieuwe, centrale opslagplek.
Contextual Advertising als alternatief voor cookies: op de gebruiker afgestemde content in een relevante context. Je volgt niemand en slaat niets op.
De DDMA Dutch CRO Awards 2021 zijn gewonnen door John Beerens, bol.com, Pearle en RTL Nederland. Transavia wist de publieksprijs in de wacht te slepen.
Wat zijn de laatste trends op het gebied van online advertising bij Google met Text Ads en Smart Shopping?
Vanaf 2022 zullen de third party cookies ook verdwijnen uit de Google Chrome browser (marktaandeel van 56%). En nu?
Zoom gaat advertenties op het web tonen in de gratis versie van zijn videovergadersoftware. Voorlopig verschijnen die alleen als een gesprek eindigt.
Criteo, een leverancier van reclametechnologie, heeft de winst zien groeien van vijf naar 24 miljoen euro in het tweede kwartaal. De verkopen namen toe met acht procent.
Gelaagde campagnes zorgen dat jouw advertenties op social media maximale impact maken in alle fases van de klantreis.
Wijl jij ook online succes hebben met je lokale vestiging? Let dan in ieder geval op deze 8 succesfactoren.