Praxis verder met Creative Media Network
Praxis gaat verder met Creative Media Network als het nieuwe marketing productiebureau. CMN gaat Praxis verder helpen met de doorvertaling van de Voor de Makers positionering.
Praxis gaat verder met Creative Media Network als het nieuwe marketing productiebureau. CMN gaat Praxis verder helpen met de doorvertaling van de Voor de Makers positionering.
Succesvol schrijven om B2B leads te genereren, hoe doe je dat? Vijf stappen op een rij die je helpen aan succesvolle B2B-content.
DPG Media houdt de komende drie weken een crossmediale campagne om de nieuwe app voor Donald Duck onder de aandacht te brengen.
Klanten van bezorgdienst Deliveroo krijgen hun maaltijden gratis thuisbezorgd als ze abonnee zijn van Amazon Prime.
Nederlanders laten hun koopgedrag, in vergelijking met 2016 en 2019, meer afhangen van de korting. Zo is het aantal consumenten dat met het aanschaffen van een product wacht tot er korting wordt geboden in de afgelopen vijf jaar significant toegenomen. Ongeveer twee op de drie Nederlanders wachten bijvoorbeeld op de winter- en zomersales. En ruim veertig procent, met name jongeren, wacht op speciale kortingsdagen als Black Friday. Een stijging van veertien procent ten opzichte van 2019. Dit en meer blijkt uit de Nationale Kortingsmonitor 2021.
Merkle Nederland, DPG Media en Mindshare behoren tot de winnaars van de gisteren uitgereikte Programmatic Awards.
Google neemt bid-management en keywords over, maar dat betekent ook minder inzicht. Kijk goed welke data je aanlevert en krijg toch belangrijke inzichten.
Retailspecialist Altavia Sumis en in-house creatief bureau FEL gaan na vijf jaar verder onder één naam: Altavia Unite.
The HERD, een collectief van digitale en creatieve bureaus, lanceert zijn tweede bureau: RAFT. Het staat open voor toetreding van andere kleinere creatieve bureaus.
Flexibiliteit is voor veel bedrijven een belangrijk concept gebleken tijdens de Coronacrisis: ook voor de klantenservice. Zeven best practices op een rij.
Edward Knol treedt toe tot de directie van bureaugroep Candid en krijgt de functie van COO. Hij wordt verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling en integratie van de bureaus.
Spotify opent de gepersonaliseerde afspeellijst Release Radar voor merkadverteerders.
Pinterest wordt vaak over het hoofd wordt gezien door marketeers. Onterecht, want gebruikersaantallen groeien en het biedt interessante mogelijkheden.
Intuit neemt voor 12 miljard dollar het bekende mailprogramma Mailchimp over, een verrassende aankoop, omdat Intuit vooral belastingprogramma’s maakt.
Video groeit nog altijd, maar heb je gedacht aan de miljoenen doven en slechthorenden? Wacht niet met het toegankelijker maken van je video-content.