Impact pandemie en meer inzichten uit de ‘Content Marketing benchmarks en trends Insights 2021’
Waar gaan we met contentmarketing naartoe na corona? Cijfers en inzichten uit het jaarlijkse B2C Content Marketing Benchmarks-onderzoek.
Waar gaan we met contentmarketing naartoe na corona? Cijfers en inzichten uit het jaarlijkse B2C Content Marketing Benchmarks-onderzoek.
Met iedere nieuwe lockdown die werd aangekondigd, zag Ecosia zijn gebruikscijfers pieken. De Duitse ‘zoekmachine die bomen plant’ raakt een snaar bij zijn overwegend jonge doelgroep die in actie wil komen tegen klimaatverandering. Het bedrijf nestelt zich bovendien in steeds meer ecosystemen en groeit met een afwijkend bedrijfsmodel uit tot een veelgebruikt alternatief voor regulars als Google en Bing. “Het bedrijf is van zichzelf en kan nooit verkocht worden”, stelt Chief Marketing Officer Hannah Wickes.
Na de grote gevestigde podcastmakers krijgen nu de kleinere makers toegang tot het Spotify Audience Network.
Logo’s zijn lastig: vernieuwen? En zo ja, hoe dan? De huidige trend zijn platte simpele logo’s. Waar komt die vandaan? En waarom kan hij weer verdwijnen?
Twitter gaat MoPub, het mobiele advertentieplatform dat het bedrijf in 2013 kocht, afstoten aan de maker van mobiele game- en marketingsoftware AppLovin.
Perfomance marketing doet het niet meer, aldus SEA-expert Gianluca Binelli, oprichter van PPC Agency Booster Box. Wat doen we precies verkeerd? En wat kunnen we doen om de controle over performance marketing weer in terug te krijgen?
Hoewel bijna ieder bedrijf het tegenwoordig doet, is goed schrijven voor sociale media een kunst op zich. Lees hier wat je wel en juist niet moet doen.
Online aankopen gaan voornamelijk via de smartphone. De belangrijkste bevindingen uit het Nationaal E-mail Onderzoek 2021 op een rij.
Greg Walsh, die van Interpublic naar Havas Media Group is gegaan, wordt CEO van Havas Noord Amerika. Hij vervangt Colin Kinsella, die al in januari opstapte.
Per 5 oktober 2021 gaat Sunny Side Up van start als zelfstandig video contentbureau. Het bedrijf maakt videocontent toegankelijk voor online marketingcampagnes van kleine en grote bedrijven in heel Nederland.
Complexe producten, zoals pensioenen in het nieuwe pensioenstelsel, vragen om extra aandacht voor de klantrelatie. Deze vijf principes zijn van belang.
Het internationale logistieke bedrijf GLS is begonnen zijn nieuwe merkuitingen te tonen.
Topman Mark Zuckerberg weerlegt de kritiek van klokkenluider Frances Haugen dat het platform zijn eigen winst boven de veiligheid van gebruikers plaatst.
Albert Heijn is de eerste Nederlandse supermarkt die reclameruimte gaat verkopen in de zoekresultaten van zijn mobiele app.
De exploitanten van digitale buitenreclameschermen roepen Nederland op wensen te delen die vervolgens op duizenden digitale abri’s worden gedeeld.