Privacyvriendelijke analytics, hoe pak je dat aan?
Privacyvriendelijke analytics: hoe doe je dat? Vier zaken zijn essentieel: controle, transparantie, gegevensbescherming als standaard en goede beveiliging.
Privacyvriendelijke analytics: hoe doe je dat? Vier zaken zijn essentieel: controle, transparantie, gegevensbescherming als standaard en goede beveiliging.
TOTO Casino lijkt een van de eerste Nederlandse online kansspelaanbieders te zijn met een tv campagne. De campagne van TOTO en TBWA\NEBOKO moet Nederland bekend maken met het nieuwe spelmerk van Nederlandse Loterij.
Merken met een hybride commercieel model hebben succes: flexibiliteit in online en offline, en innovatieve en verrassende samenwerkingen met andere merken.
RAVE Reviews gebruikte de onderzoekstool SentiStrength om meer dan een miljoen merkgerelateerde tweets te beoordelen op positieve of negatieve inhoud.
Het huidige management team van N=5 – Anna Bosscher, Bastiaan Weers, Monique Bergers en Thijs Bontje – mogen zich vanaf vandaag eigenaar noemen van het digitale bureau. Anne Stokvis treedt toe tot het management team om het onderdeel N=Content nog verder uit te bouwen.
Advertentiebaas Steve Sirich van Microsoft gaat na 22 jaar met pensioen.
In opkomst: het headless Customer Data Platform. Een duidelijk overzicht van de voor- en nadelen en waar je op moet letten bij het maken van een keuze.
COVID-19 leidde tot veel hybride evenementen. Die blijken veel voordelen op te leveren ten opzichte van louter fysieke bijeenkomsten. Uitleg en vijf tips.
Vorige week is er een aanhouding verricht en zijn er doorzoekingen gedaan in een strafrechtelijk onderzoek naar een criminele organisatie die zich bezighoudt met oplichting met nepnieuwswebsites.
Carglass Nederland won in de categorie Beste E-mail Campagne en Niels Gleditzsch van Albert Heijn werd uitgeroepen tot E-mail Professional van het Jaar bij de uitreiking van DDMA E-mail Awards 2021. In de Battle of the Agencies, met DPG Media dit jaar als opdrachtgever, viel 100%EMAIL in de prijzen.
Reclamereus Dentsu lanceert een loket waar merkadverteerders terecht kunnen om zich met zijn boodschappen te positioneren in games.
Spotify begint een internationale, zakelijke reclamecampagne om meer adverteerders op zijn platform te krijgen.
Bol.com wil dat meer digitale bureaus zich aansluiten bij zijn partnerprogramma om de tienduizenden verkopers vooruit te helpen.
Google zal niet langer last-click attributie gebruiken als het standaard conversiemodel bij Google Ads. Niet de laatste klik voor een aankoop, download of, bijvoorbeeld, aanmelding telt het zwaarst in de verdeling. Googles zet machine learning in om te bepalen welke factor hoeveel weegt bij de toewijzing van de commissie.
Apple Mail Privacy Protection is live. En dat heeft direct gevolgen voor het meten van het effect van mailings. Maar wat is er nu precies aan de hand?