Meer reclame bovenaan zoekresultaten Amazon
De zoekresultaten op Amazon zijn steeds vaker vol met reclameberichten. Organische, niet-betaalde resultaten vallen buiten het openingsscherm.
De zoekresultaten op Amazon zijn steeds vaker vol met reclameberichten. Organische, niet-betaalde resultaten vallen buiten het openingsscherm.
Google Ads heeft iets nieuws: Performance Max, met verdere automatisering dan normaal. Resultaten uit 3 campagnes: wisselende maar veelbelovende resultaten.
Online marketing agency Seeders breidt opnieuw uit met twee nieuwe internationale vestigingen in Polen en Denemarken. Het bedrijf, dat gespecialiseerd is in SEO, SEA en linkbuilding, ziet grote mogelijkheden in beide landen. Het van origine Zwolse bedrijf opende eerder al vestigingen in Amsterdam, België en Duitsland.
De digitale muziekzender XITE biedt zijn kijkers de mogelijkheid om ‘anoniem’ te kijken, zodat er adverteerders hen niet kunnen tracken en profileren.
Praxis gaat verder met Creative Media Network als het nieuwe marketing productiebureau. CMN gaat Praxis verder helpen met de doorvertaling van de Voor de Makers positionering.
Succesvol schrijven om B2B leads te genereren, hoe doe je dat? Vijf stappen op een rij die je helpen aan succesvolle B2B-content.
DPG Media houdt de komende drie weken een crossmediale campagne om de nieuwe app voor Donald Duck onder de aandacht te brengen.
Klanten van bezorgdienst Deliveroo krijgen hun maaltijden gratis thuisbezorgd als ze abonnee zijn van Amazon Prime.
Nederlanders laten hun koopgedrag, in vergelijking met 2016 en 2019, meer afhangen van de korting. Zo is het aantal consumenten dat met het aanschaffen van een product wacht tot er korting wordt geboden in de afgelopen vijf jaar significant toegenomen. Ongeveer twee op de drie Nederlanders wachten bijvoorbeeld op de winter- en zomersales. En ruim veertig procent, met name jongeren, wacht op speciale kortingsdagen als Black Friday. Een stijging van veertien procent ten opzichte van 2019. Dit en meer blijkt uit de Nationale Kortingsmonitor 2021.
Merkle Nederland, DPG Media en Mindshare behoren tot de winnaars van de gisteren uitgereikte Programmatic Awards.
Google neemt bid-management en keywords over, maar dat betekent ook minder inzicht. Kijk goed welke data je aanlevert en krijg toch belangrijke inzichten.
Retailspecialist Altavia Sumis en in-house creatief bureau FEL gaan na vijf jaar verder onder één naam: Altavia Unite.
The HERD, een collectief van digitale en creatieve bureaus, lanceert zijn tweede bureau: RAFT. Het staat open voor toetreding van andere kleinere creatieve bureaus.
Flexibiliteit is voor veel bedrijven een belangrijk concept gebleken tijdens de Coronacrisis: ook voor de klantenservice. Zeven best practices op een rij.
Edward Knol treedt toe tot de directie van bureaugroep Candid en krijgt de functie van COO. Hij wordt verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling en integratie van de bureaus.