Reclametech AdCombi wordt selfservice
De advertentietechnologie waar veel retailers hun lokale reclamecampgnes mee optuigen, AdCombi, wordt internationaal als selfservice-oplossing beschikbaar gesteld.
De advertentietechnologie waar veel retailers hun lokale reclamecampgnes mee optuigen, AdCombi, wordt internationaal als selfservice-oplossing beschikbaar gesteld.
De ondergang van de fysieke winkel lijkt soms in zicht. Dat is niet zo. Drie tips om fysieke winkels relevant en aantrekkelijk te houden in de toekomst.
Het genereren van nieuwe business is de belangrijkste activiteit van B2B-marketeers. Hoe doen ze dat, wat werkt, wat zijn de trends? Cijfers uit onderzoek.
Azerion neemt het Zweedse mobiele advertentiebedrijf Keymobile over. Daarmee wil het Nederlandse bedrijf het meest uitgebreide en geïntegreerde advertentieaanbod van de game-industrie aan Europese uitgevers en adverteerders realiseren.
Mediabrands heeft Jeroen Oosterbaan aangesteld als nieuwe Managing Director Marketing Sciences, de afdeling die bestaat uit data consultants, analisten en datawetenschappers werkzaam voor de labels van Mediabrands; Initiative, UM, Reprise en YUNE.
Prachtige nieuwe tool: problemen opgelost! Helaas niet. Dit zijn de zes grootste valkuilen bij de implementatie van nieuwe CRM & Sales software.
Contentmarketingbureau MPG neemt het Antwerpse Gicom over. Gicom is het grootste en oudste, en daarmee volgens de nieuwe eigenaar het meest stabiele, content marketingbureau van België.
Marketplaces als Bol.com en Amazon bieden interessante mogelijkheden voor Marketplaces Marketing. Lees alles over advertentiemogelijkheden op marketplaces.
De Britse tv-zender Channel 4 gaat zijn digitale video-archief exploiteren met real time bidding. Dat is jargon voor adverteren op persoons- of huishuisniveau.
Collaborative ads: retailers en merken werken samen. Onder andere op Google, Facebook en Instagram. Hoe gaat het in zijn werk en wat zijn de best practices?
Twitter gebruikers kunnen zich straks rechtstreeks abonneren op een nieuwsbrief van andere Twitteraars die gebruik maken van de Revue-dienst voor betaalde nieuwsbrieven.
Cryptowisselkantoor BTC Direct wordt met zijn crypto-app BLOX voor de komende twee seizoenen mouwsponsor van het voetbalelftal van Club Brugge.
De Europese marketingbeurs en congres DMEXCO vindt dit jaar vanwege corona nog een keer compleet in online setting plaats. Het event begint over drie weken, maar de deuren voor de lobby zijn alvast open gezet.
Data zijn dé basis van marketing vandaag de dag. Haal er het maximale uit: minder fragmentatie, duidelijke metrics, samenwerking met IT, en meer.
Krapte op de arbeidsmarkt! Trek desondanks de juist mensen dankzij creatievere werving: minder cv’s, meer video. Lees hier de tips en beluister de podcast.