Hashtag al dertien jaar oud
Twitter vierde zondag de dertiende verjaardag van de #hashtag. In de afgelopen jaren groeide het welbekende ‘hekkie’ uit tot wereldwijd fenomeen.
Twitter vierde zondag de dertiende verjaardag van de #hashtag. In de afgelopen jaren groeide het welbekende ‘hekkie’ uit tot wereldwijd fenomeen.
We laten je graag de voor- en nadelen zien van Facebook Shops en bespreken ook nieuwe features als Live Shopping.
Facebook live is een krachtige manier om een band op te bouwen met je volgers. Als merk sta jij in direct contact met fans.
Veel organisaties zetten meerdere kanalen in om hun boodschap via de juiste manier, op de juiste tijd, aan het juiste publiek over te brengen.
De nieuwe vormgeving van Facebook gaat in september in, en de oude verdwijnt dan, ondanks felle kritiek van gebruikers.
Een cookieloze wereld dwingt de markt na te denken over meerwaarde en doelgroepkennis en hoe we onze strategieën hierop aanpassen.
De Out of Home markt krabbelt weer op na de versoepeling van de maatregelen rond COVID-19. Gedurende de zomerperiode hebben […]
De automotive branche wordt gekenmerkt door een enorme variëteit aan behoeften van de doelgroep en de sleutel hierin vinden onderscheidt het kaf van het koren.
Wat zijn de tips van Corrine Keijzer over het gebruik van social media ten tijde van een crisis? ‘Veel mensen blijven hangen in de corona-content. Ik denk dat je dat echt weer los moet laten, terug naar je eigen werkzaamheden waar jij goed in bent: laat dat vooral zien. Er komt een tijd dat jouw klanten weer op zoek zijn naar jou. Hoe graag je het ook over corona wil hebben, LinkedIn is daar gewoon niet het podium voor.’
De Oostenrijkse privacyadvocaat Max Schrems heeft namens de door hem opgerichte organisatie Noyb niet minder dan 101 klachten ingediend bij […]
Tijdens Emerce Digital Marketing Live gaat Hans Voorn in gesprek met Daan Vrijsen van Abovo Media over de wens van klanten om meer inzicht in de effecten van hun lopende campagnes te krijgen.
De Nederlandse tv-industrie is net als andere branches hard geraakt door de coronacrisis. Ten opzichte van vorig jaar is de tv-reclamemarkt in de eerste helft van 2020 uitgekomen op 307 miljoen euro, een daling van 23 procent. Dat blijkt uit cijfers van de marketingorganisatie Screenforce die vanochtend zijn gepubliceerd.
Marketingplatform Scoupy is terug bij zijn oprichters, onder wie Valentijn Bras. Uitgever DPG verkoopt de activiteiten van Scoupy voor een onbekend bedrag aan Effective Media & Marketing.
Meer dan 250 miljoen consumenten wereldwijd maken gebruik van Pinterest om inspiratie op te doen over uiteenlopende onderwerpen.
Duitsland is als grootste economie van Europa voor veel Nederlandse techbedrijven een aantrekkelijke markt en logische stap naar het buitenland.