Stocard begint certificeringsprogramma bureaus
Stocard is in Nederland begonnen met een certificeringsprogramma voor marketingbureaus die de reclamedienst van de loyalty- en betaalapp professioneel willen gebruiken.
Stocard is in Nederland begonnen met een certificeringsprogramma voor marketingbureaus die de reclamedienst van de loyalty- en betaalapp professioneel willen gebruiken.
Wat levert meer rendement op? Een goed online design zonder tekst of een goede tekst zonder design? Design zonder tekst is slechts decoratie.
Natuurlijk wil je nieuwe klanten. Maar wat zijn nieuwe klanten waard wanneer je geen invloed hebt op je new business proces?
Vandaag opent de inschrijving voor de jaarlijkse CRO Awards van belangenorganisatie DDMA. Tot donderdag 3 september kunnen specialisten op het gebied van conversie-optimalisatie hun beste cases indienen.
Omdat de korte geldigheidsduur van veel cadeaubonnen voor bijvoorbeeld een etentje of een online winkel consumenten stoort, stelt het kabinet voor om de minimale geldigheidsduur van cadeaubonnen wettelijk van een naar twee jaar te brengen.
De Privacy Shield-overeenkomst met de VS is door het Europees Hof ongeldig verklaard. Het is niet toegestaan om automatisch datagegevens van Europeanen naar de VS te sturen. De overeenkomst regelt het verplaatsen en opslaan van gebruikersgegevens tussen Europa en de Verenigde Staten.
Face-to-face meetings tussen inkopers en leveranciers waren lange tijd bepalend voor het opbouwen van duurzame relaties in de B2B-wereld.
In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een actuele digitale campagne. Dit keer een bijzondere campagne waarin McDonald’s,
Grootformaat (Digital) Out of Home exploitant blowUP media heeft een contract getekend voor de exploitatie van 22 Super Motions in de Nederlandse winkelcentra van Klépierre.
Hoe zorg je ervoor dat je als merk van deze tijden profiteert? Hoe houd je contact met je thuiszittende community? Een goede user generated content strategie biedt een uitkomst.
Marc Schussler, oprichter en directeur van emailspecialist Spotler Nederland, vertrekt per 1 augustus. Hij draagt zijn taken over aan het huidige management.
Het Van Gogh Museum heeft zijn website ingrijpend veranderd. De website, die jaarlijks 8,5 miljoen keer wordt bezocht, is samen met techbureau Q42 (ontwikkeling) en digital agency Dept (concept en design) gerealiseerd.
Afdelingen die volledig samenwerken, eindgebruikers die zelf beslissingen nemen op basis van data en daarnaast volledige vertrouwen in de data.
Het 3H-model van Google is een mooie methode om een afwisselende contentmarketingstrategie voor je webshop te maken.
Meer dan de helft van alle Nederlanders ondervindt problemen met het doen van online aankopen. Dat blijkt uit onderzoek van het CBS.