More stories

Premium

Messagebird lanceert Inbox.ai voor klantenservicemarkt

De makers van cloudcommunicatiesysteem Messagebird brengen onder de naam Inbox.ai een nieuwe dienst uit waarmee ze de klantenservicemarkt naar zich toe willen trekken.

Customer Service

Crossposten Facebook Instagram uitgebreid

Instagram Stories konden al jaren ook via Facebook worden gepost, maar omgekeerd niet. Dat lijkt te veranderen. Facebook is een test met crossposten gestart.

Facebook

Digital Out Of Home (DOOH): digitaal pionieren in de binnenstad

Digital Out Of Home (DOOH) wint enorm aan populariteit, wordt met hoge snelheid geadopteerd door marketing Nederland, maar zit toch nog vol met uitdagingen.

Native advertising
Premium

Amazon.nl met elektronica soms íets goedkoper dan Amazon.de

Een eerste analyse van het prijspeil van Amazon in Nederland versus de prijzen in Duitsland laat zien, dat Nederland iets vaker goedkoper is dan Duitsland.

Online marketing

Hoe marketeers een naadloze customer experience kunnen creëren in 2020

83 procent van de CMO’s zegt dat het leveren van een naadloze en consistente omnichannel klantbeleving dé sleutel is tot toekomstig zakelijk succes. Katie Howe (UK Executive Director van Creative and Commerce bij Dentsu Aegis) legt uit: “CMO’s zien steeds vaker in dat ze hun bedrijf moeten transformeren en niet alleen datgene moeten optimaliseren wat ze vandaag de dag al hebben.” Maar hoe doe je dat? Deze whitepaper biedt handvatten en praktische tips voor hoe marketeers een naadloze customer experience marketingstrategie kunnen ontwikkelen voor 2020.

Customer Experience

Hoe breng je influencer-marketing op een hoger niveau?

Consumenten hebben steeds sneller door wanneer bedrijven gebruik maken van verkooppraatjes. De doelgroep heeft behoefte aan gepersonaliseerde content en influencer-marketing speelt hier goed op in.

Online marketing
Premium

Yourzine breidt managementteam uit

Marketingbureau Yourzine stelt Leonie Rombout en Conrad Hagemans aan als nieuwe leden van het managementteam.

Marketing
Premium

One Shoe digitaal partner van waardetransportbedrijf G4S

One Shoe wordt digitaal partner van waardetransportbedrijf G4S. Het bureau bouwt een Global Customer Portal waarin pin én cash betalingen in één overzicht samenkomen.

Digital Agencies

Inzendingen voor Programmatic Awards geopend

De inzendingen voor de jaarlijkse Programmatic Awards zijn geopend. Er kan tot 17 april worden gestemd op bureaus, adverteerders, trading […]

Marketing

‘Effect contentmarketing wordt nauwelijks gemeten’

Hoewel een grote meerderheid van de Nederlandse b2b-marketeers vindt dat contentmarketing werkt voor zijn of haar organisatie, hanteert ruim 70 procent geen rendementsdoelstellingen. Ook zegt 41 procent niet over een contentstrategie te beschikken, terwijl ze die wel van cruciaal belang te vinden voor het welslagen van contentmarketing. Dat blijkt uit onderzoek van &content, het contentmarketingbureau van MT MediaGroep onder 304 b2b-marketeers in Nederlandse organisaties.

Contentmarketing

Apple: reclame in pushberichten nu toegestaan

Ontwikkelaars mogen van Apple voortaan advertenties via push-notificaties sturen. Voorheen was dat niet toegestaan, al werd het oogluikend toegestaan.

Online advertising

Waarom Enterprise Resource Planning (ERP) een integraal onderdeel moet zijn van e-commerce

Omnichannel is een foeilelijk woord voor hoe wij tegenwoordig allemaal ons leven inrichten.

Online marketing

Zoekmachine Google vanaf september mobile-first

De zoekmachine van Google wordt vanaf september mobile-first. Google gaat dan in eerste instantie pagina’s indexeren die voor smartphones zijn geoptimaliseerd of responsive zijn.

Search

Genootschap voor Reclame krijgt jongste voorzitter ooit

Jip Samhoud wordt de nieuwe voorzitter van het Genootschap voor Reclame. Samhoud, 30 jaar, is de jongste voorzitter ooit van het 97 jaar oude genootschap en neemt het stokje over van Linda Boks.

Marketing

Onderzoek: 60% bedrijven reageert niet op Instagram

Hoe reageren bedrijven uit toerisme, leisure en hospitality als je ze benadert of noemt op Instagram? Slechts 40% van de  bedrijven reageert op een concrete vraag.

Customer Service