XS4ALL met cookieloze reclame op NOS.nl
Internetprovider XS4ALL is een van de eerste adverteerders die met afwijkende reclameformaten een campagne draaien op NOS.nl. De provider ziet het aantal bezoeken aan zijn shop stijgen.
Internetprovider XS4ALL is een van de eerste adverteerders die met afwijkende reclameformaten een campagne draaien op NOS.nl. De provider ziet het aantal bezoeken aan zijn shop stijgen.
Samen met tien experts zet Wilco Verdoold de twaalf belangrijkste ontwikkelingen op een rijtje. Van personalisatie tot integratie. Met aandacht voor de benodigde content, maar vooral veel focus op de customer journey en customer experience.
De doelgroep ‘moeders’ wordt nog regelmatig vergeten. Zonde, want het is een doelgroep die heel interessant én constant is qua koopgedrag. En dit is waarom én hoe je deze vrouwen kunt benaderen.
SEA specialisten maken gretig gebruik van “keyword match types” om controle te houden over welke advertentie bij welke zoekopdracht wordt getoond en hoeveel daarvoor per klik wordt betaald.
Hoe ga jij het komende jaar de volgende stap zetten om je marketing te verbeteren? Grote kans dat je iets noemt over data en relevantie.
De whitepaper is één van de geheime wapens van goede contentmarketeers. ‘Geheim’, want veel bedrijven kennen de ingrediënten van een werkelijk effectieve whitepaper niet. In dit artikel volgt een kijkje in de keuken van CanvassCompany.
De game-industrie groeit hard. Heel hard. GlobalData verwacht dat tegen 2025 de game-industrie goed is voor zo’n 300 miljard dollar
De gezamenlijke netbeheerders voor elektriciteit en gas zijn gestopt met het centraal beschikbaar stellen van klantgegevens, op basis waarvan energieleveranciers hun ‘aanbod op maat’ voor elektriciteits- en gascontracten baseren.
Contentmarketing staat samen met social media bovenaan de 2020 activiteitenlijst van Nederlandse marketeers volgens recent onderzoek.
Vaak ontbreekt bij SEO het hoofdingrediënt voor het succes: continuïteit. In aandacht, focus en strategie maak je het verschil. Met oog voor offline rankingfactoren.
Bart te Riele is per 1 februari aangesteld als nieuwe Creative Director bij digitaal burea One Shoe.
Friends of Search stond dit jaar in het teken van consumentenvertrouwen, de persoonlijke maat binnen automation, het verschil maken met data, natural language understanding en het vermijden van ambiguïteit.
De WPP-labels Greenhouse Group en Wunderman Thompson Commerce openen in Nederland gezamenlijk een zogeheten ‘Amazon Center of Excellence’ (ACE).
Microsoft stopt op 1 juni met het advertentieplatform voor zijn zogenoemde UWP apps. Tot 31 mei wordt er nog gewoon uitbetaald.
Als we kijken naar trends in het SEA-landschap, dan zien we dat automatisering (of automation) een hot topic is en blijft. Wordt door automation de rol van SEA-consultant overbodig of verandert dit alleen?