More stories

Premium

Go Spooky digital en social media partner voor Coca Cola Nederland

GoSpooky wordt digital en social media partner voor het gehele merkenportfolio van Coca-Cola Nederland.

Digital Agencies
Premium

Dept neemt Deense Sorthvid over

Dept breidt zijn netwerk opnieuw verder uit met het Deense Sorthvid, dat Pandora, Royal Copenhagen, Copenhagen Airports, BoConcept en Magasin tot zijn klanten mag rekenen. Het team van 100 digitale experts verhuist dit jaar naar een nieuwe gezamenlijke locatie.

Digital Agencies

Hoe HTML5 Nederlandse DOOH-mediabedrijven een voorsprong geeft

De Digital Out of Home (DOOH) advertentiemarkt is wereldwijd bezig aan een sterke opmars. Nederland loopt in deze markt voorop.

Online advertising

Contentoo haalt 250.000 euro op voor contentcreatieplatform

De Nederlandse scale-up Contentoo heeft 250.000 euro opgehaald bij angel investors. Verreweg het grootste deel hiervan komt van Ten Cate Investeringsmaatschappij, een investeringsfonds van de familie Ten Cate.

Marketing

In vier stappen naar een relevanter aanbod voor je klant

Hoe verhoog je klantwaarde? In deze blogpost neem ik je in vier stappen mee in hoe je tot een concrete […]

Customer Engagement
Premium

Digitale bureaus Youwe en MediaCT bundelen krachten

Youwe, het full-service digital bureau met kantoren in Rotterdam, Amsterdam, Groningen, Leeds, Londen en Helsinki, bundelt de krachten met e-commerce specialist MediaCT.

Digital Agencies

Herziene Code Telemarketing gaat deze week in

De herziene Code Telemarketing is officieel goedgekeurd door de Stichting Reclamecode (SRC). Vanaf deze week geldt de code dan ook voor alle organisaties in Nederland.

Marketing

Rotterdam verliest voorlopig gevecht tegen reclamedrukwerk

Rotterdam mag voorlopig geen JA/JA sticker invoeren van de rechter. De gemeente had daarmee willen handhaven op het bezorgen van ongewenst reclamedrukwerk in brievenbussen. Huis-aan-huisbladen zouden wel mogen worden bezorgd in brievenbussen zonder sticker, maar reclamedrukwerk niet.

Marketing

Productinformatie wordt steeds belangrijker, ook in B2B

De juiste productinformatie speelt een toenemende rol in het verleiden van je klanten tijdens het aankoopproces. Dat klinkt veel B2C-aanbieders al bekend in de oren.

PIM

Kitty van Riemsdijk nieuwe managing director TBWA\X

Kitty van Riemsdijk wordt de nieuwe managing director van TBWA\X, het nieuwe bureau onder TBWA\NEBOKO. Van Riemsdijk (voorheen IceMobile en Yourzine) stuurt het bureau samen met CEO Nishant Dogra aan.

Marketing
Premium

Floris Ketel (Rabobank): ‘Design is niet gaaf, maar nuttig’

Nieuw en onbekend terrein is waar Floris Ketel zich prettig bij voelt. Hoewel Rabobank al decennia online is, staat de financiële sector aan de vooravond van omwentelingen die door fintechs worden gedreven. “Ik wil hier deel van uitmaken.”

Marketing

Digital Food 2020: ‘Enen en nullen kun je niet eten’

Op 24 maart aanstaande organiseert Foodlog samen met Emerce het congres Digital Food. Wat is Digital Food eigenlijk? En wat maakt de digitalisering van de foodsector nou bijzonder? We vroegen het Bart Fischer, expert op het gebied van digitale transformatie binnen retail.

Food
Premium

Zeventig procent online reclame naar Facebook en Google

Zeventig procent van de online reclamebudgetten wereldwijd gaat naar twee partijen: Facebook en Google. De reclamemarkt is een ongereguleerde duopolie geworden waar enkel de kruimeltjes nog toevallen aan lokale partijen en techspelers die niet zijn opgewassen tegen de twee reuzen.

Marketing
Premium

Made.com: influencer marketing raakt uitgehold

Online woonwinkel Made.com is de eerste die hardop uitspreekt wat veel andere merken zijn gaan denken: het begrip influencer marketing raakt uitgehold en de waarde ervan overschat.

Influencer marketing

Eenvoudige manieren om je online merkreputatie te verbeteren

Het is dringen op de markt. Met de toenemende concurrentie is het belangrijk dat ondernemingen tijd en energie steken in hun online reputatie. Een goede relatie met klanten is het fundament onder het succes van een onderneming. Tegelijkertijd geldt ook: een goede reputatie duurt jaren om op te bouwen maar kun je in een paar seconden weer afbreken

Customer Engagement