Nike investeert in grote e-sportscompetitie
Nike wordt sponsor van e-sportsteams en -spelers van de T1 Entertainment & Sports organisatie uit Zuid-Korea en gaat hen ook letterlijk aan het sporten helpen.
Nike wordt sponsor van e-sportsteams en -spelers van de T1 Entertainment & Sports organisatie uit Zuid-Korea en gaat hen ook letterlijk aan het sporten helpen.
Onderzoekers van antivirusbedrijf Bitdefender hebben zeventien Android apps ontdekt die op agressieve wijze malwaretechnieken gebruiken. De apps zijn inmiddels uit de Play Store verwijderd.
Candid Group, het platform voor media-, technologie- en creatieve bureaus, nam woensdag haar nieuwe kantoorruimte in het centrum van Rotterdam in gebruik. Tegelijk komt de naam Group te vervallen.
Een verscheidenheid aan grote dilemma’s confronteren momenteel affiliate marketing. Privacyfuncties in browsers zetten de traditionele trackingsmodellen onder druk en het consumentenvertrouwen in online adverteren staat op een nieuw laagtepunt. De industrie heeft bovendien een identiteitscrisis. Hoe ziet de toekomst van affiliate marketing eruit?
Conversieoptimalisatie richt zich op het optimaliseren van de conversieratio op een website. De customer journey van tegenwoordig bestaat uit meerdere touchpoints waardoor CRO alleen niet meer genoeg is. Je moet de ideale mix creëren tussen user experience (UX), pakkende advertenties en call to actions (CTA) en aansluitende persuasion tactieken. Dit noem je customer experience optimization (CXO).
In januari wordt de meeste travel content gepubliceerd. Voor bedrijven is het begin van het jaar het perfecte moment om hun reiscampagne te lanceren en geïnspireerde reizigers om te zetten in klanten. Faye Liddle-Moore – Digital expert in reiscampagnes bij Outbrain – biedt in dit webinar handvatten voor het optimaliseren voor je reiscampagne voor 2020.
Adobe biedt zijn Adobe Experience Manager (AEM) nu ook aan als clouddienst. Dat was voorheen niet het geval. De software draaide lokaal bij bedrijven.
Er zijn altijd veel verschillende onderwerpen die het brede vakgebied van conversie-optimalisatie beïnvloeden. Vanuit de praktijk leerden we echter dat de volgende vier er duidelijk bovenuit springen: machine learning, privacy, statistics en growth mindset. In de rubriek ‘Conversion’ duiken we in Emerce Magazine ditmaal in op deze vier grote pijlers van conversie-optimalisatie.
De Consumentenbond en 23 andere consumentenorganisaties willen dat de ‘illegale handel in data’ wordt stopgezet. Aanleiding is een rapport van de Noorse consumentenbond Forbrukerrådet over systematische privacyschendingen door de online advertentie-industrie.
Technologische ontwikkelingen leiden tot veranderend consumentengedrag. De verwachtingen worden bijgesteld, omdat technologieën meer mogelijk maken.
De makers van de mobiele app TikTok overwegen om een nieuwe, extra contentfeed te ontwikkelen die veilig is voor merken om in te adverteren.
Nog geen twaalf procent van de websites past de privacywet AVG wat cookies betreft goed toe. Bijna negentig procent van de onderzochte sites is in ovetreding en voldoet nog niet eens aan de minimumeisen die wettelijk worden gesteld.
User experience design is de afgelopen vijftien tot twintig jaar een enorm belangrijke factor geworden binnen het medialandschap.
Amazon wil een wereldspeler worden als exploitant van digitale tv-kanalen die via over the top-apparaten en apps worden uitgezonden. Hiertoe voert het in de VS verkennende gesprekken.
Met verse wachtwoorden houd je insluipers uit je mail-, bank- en andere accounts. Zie je er tegenop? Heel begrijpelijk, maar zet je eroverheen.