Tiqets stelt nieuwe CMO aan
Tiqets.com haalt met Dan Burdett als nieuwe CMO een internationale zwaargewicht in huis om het merk internationaal steviger neer te zetten.
Tiqets.com haalt met Dan Burdett als nieuwe CMO een internationale zwaargewicht in huis om het merk internationaal steviger neer te zetten.
Digitaal marketingbureau iProspect, onderdeel van Dentsu Aegis Network, brengt een hulpmiddel uit waarmee adverteerders op grote schaal, geautomatiseerd reclamecampagnes kunnen draaien op Amazon.
Dentsu Aegis Network lanceert in Nederland het bureauconcept dentsu X. dentsu X staat voor werken met een compact en wendbaar kernteam dat voor elke klant wordt uitgebreid met de beste media-, data-, technologie-, performance- en creatieve specialisten uit het eigen netwerk.
De 100-jarige Bond van Adverteerders presenteert zich voortaan als een Netwerk van merkleiders. ‘Als ambitieuze aanjagers van merken en markten […]
Het nieuwe mantra van Adobe heet gebruikerservaring, oftewel customer experience. In Londen gaf het bedrijf deze week het startschot voor Summit EMEA 2019. En daar kreeg het Adobe Experience Platform volop aandacht.
Het traditionele onderscheid tussen B2B- en B2C-marketing verdwijnt in hoog tempo, het koopgedrag van consumenten wordt tegenwoordig namelijk ook door zakelijke klanten overgenomen. Dit blijkt uit het onderzoekrapport Creating Epic Customer Experiences van Marketo, tegenwoordig onderdeel van Adobe.
Tempo Team, KPN en Pathé zijn door DDMA genomineerd voor de beste E-mail Campagne van 2019. Kevin Ruhe van E-llenials (Beter Bed & Intergamma), Dennis Figge van Schiphol en Bob Mencke van Wehkamp maken kans om tot E-mail Professional van het jaar uitgeroepen te worden. De winnaars worden bekendgemaakt tijdens de DDMA Email Summit op 20 juni.
Once Dating breidt heeft Pickable ingelijfd, de 100% anonieme datingapp voor vrouwen. Pickable heeft naar eigen zeggen een flinke groei doorgemaakt sinds de lancering zes maanden geleden, en heeft inmiddels 1 miljoen gebruikers wereldwijd.
“Voor ons is dit het vehikel om de toekomst te laten zien”, zegt Jeroen van Glabbeek over zijn sponsoring van de Formule 1 in Zandvoort. “Als bedrijf maken we de overstap van eenwegverkeer met sms naar directe interactie en conversational commerce met nieuwe systemen.”
Facebook Nederland en het Ierse moederbedrijf moeten aan PVH (Tommy Hilfiger) 730.000 euro aan verbeurde dwangsommen betalen omdat het bedrijf te weinig zou hebben gedaan om advertenties voor nep-Tommy Hilfiger merkkleding via Facebook en Instagram tegen te gaan. Dat blijkt uit het vonnis van een kort geding bij de rechtbank Amsterdam.
Google steekt product- en prijsvergelijker Shopping later dit jaar in het nieuw.
Technologiebedrijf CM.com is een van de vijf eventspartners, of: lokale hoofdsponsoren, van de Grand Prix in Zandvoort voor de komende jaren.
Een klantreis inzichtelijk maken: Dat betekent dat je allereerst de touchpoints in kaart brengt. Vervolgens achterhaal je bij elk moment wat de behoefte is van de klant, hoe je het de klant zo gemakkelijk mogelijk kan maken en op welke momenten je écht onderscheidend wilt zijn door een onvergetelijke ervaring te creëren. Dit zijn de stappen om dat voor elkaar te krijgen.
Doe-het-zelf-keten KARWEI publiceert naar eigen zeggen als eerste in zijn branche een voice-app die met Google Home en Assistent overweg kan.
Spotify gaat podcasts in de nabije toekomst even belangrijk maken als muziek in de interface van zijn app, zo suggereert een nieuwe versie die het Zweedse bedrijf nu test.