Daisycon sluit samenwerking met Maze-One
Daisycon haalt nieuwe expertise in huis rondom performancemarketing en dan specifiek op de Europese marktplaatsen van Amazon.com. Hiertoe sluit het een samenwerking met het nieuwe bureau Maze-One.
Daisycon haalt nieuwe expertise in huis rondom performancemarketing en dan specifiek op de Europese marktplaatsen van Amazon.com. Hiertoe sluit het een samenwerking met het nieuwe bureau Maze-One.
Naast social media speelt de goede oude nieuwsbrief nog steeds een belangrijke rol om je nieuwe producten te promoten of je klanten tevreden te houden met het laatste nieuws. Na het uitpluizen van de populairste tijden om een social post de deur uit te sturen, konden we het natuurlijk niet laten om hetzelfde te doen voor nieuwsbrieven.
Digitaal bureau Isobar creëert met de aanstelling van Sytsma als hoofd Design een nieuwe positie in de Europees leiding. Het bedrijf wil zijn reputatie op het gebied van design internationaal versterken.
Zojuist heeft de jury de shortlist bekendgemaakt van de derde editie van de Dutch Search Awards. In totaal zijn 79 cases genomineerd verdeeld over 16 categorieën.
Gebruikers van videoplatform Vimeo kunnen voortaan video’s direct in LinkedIn publiceren als onderdeel van de zogenoemde Publish to Social optie. De mogelijkheid bestond bij Vimeo al voor Facebook, Twitter en YouTube.
Fans of klanten van locaties op Google Maps kunnen hun favoriete stulpjes gaan volgen zodat automatisch in de app een seintje krijgen als de locatie een nieuwtje heeft.
Cost Per Mille (CPM) is nog altijd het favoriete afrekenmodel binnen programmatic advertising, maar nieuwe afrekenmodellen zoals Cost Per Action (CPA) of Cost per Viewable Mille (vCPM) zijn in opkomst. De zoektocht naar andere en transparante afrekenmodellen gaat nog steeds door. Maar zit de oplossing wel in een andere manier van afrekenen? De markt moet in ieder geval af van de focus op clicks en andere nikszeggende KPI’s.
De Hartstichting, KWF Kankerbestrijding en het Longfonds starten vandaag een landelijke multimediale campagne tegen roken rondom kinderen. Op de nieuw ontwikkelde site en app is het mogelijk te melden dat en welke sportvelden, speelplekken en schoolpleinen rookvrij moeten worden.
KPN brengt vandaag een vernieuwde versie van zijn zelfbedieningspaneel MijnKPN uit. De voor- en achterkant van de app en site zijn van de grond af opnieuw opgebouwd.
KLM stuurt naar haar Nederlandse klanten miljoenen e-mails per week. Met zo’n bereik en enorme hoeveelheid data een uitgelezen kans om te onderzoeken hoe deze e-mails nog relevanter kunnen zijn en nog meer impact kunnen maken.
Een incassobureau dat consumenten onder druk zet om zogenaamd achterstallige facturen te betalen en geen enkele koopovereenkomst kan overleggen heeft na een uitzending de consumentenprogramma Kassa de handdoek in de ring gegooid, kennelijk uit angst om vervolgd te worden.
Een mooie infographic voor internetmollen die het daglicht niet kunnen verdragen: hoe maak je je onzichtbaar op het web zonder van het internet weg te blijven? En hoe zorg je ervoor dat bedrijven jou niet volgen? Op Facebook hoeft niet iedereen je berichten te lezen, en dat geldt ook voor Instagram. Veel consumenten zijn zich amper bewust van de instellingen die ervoor zorgen dat veel gegevens ook echt privé blijven.
E-commerce bij Amazon krijgt van de markt de meeste aandacht, maar het bedrijf is ook een ‘uitgever’ aan het worden. Adverteerders besteden er deze zomer bijna 2,5 miljard dollar reclamebudget.
De bedrijven die hun klanten daadwerkelijk centraal stellen, zijn het meest succesvol: bedrijven die de voortdurend veranderende regels van de customer experience steeds weer opnieuw onder de loep nemen en ermee experimenteren. Wat zijn de succesfactoren van bedrijven die hun digitale inspanningen volledig in het teken van de customer experience stellen?
De variaties in de Google Ads-scripts worden talrijker en de toepassingen veelzijdiger. Echt betere resultaten in minder tijd realiseren vraagt om het creëren van de juiste randvoorwaarden. Hoe gebruik je scripts optimaal?