More stories

Landingspagina’s maken en optimaliseren zonder CMS of webbureau

Voel jij je bij het maken van landingspagina’s ook beperkt door de (on)mogelijkheden van het CMS of ben je daarvoor afhankelijk van bijvoorbeeld een IT-afdeling of extern webbureau? Het kan gelukkig ook anders. Er zijn handige tools beschikbaar voor een snelle en flexibele ontwikkeling en optimalisatie van landingspagina’s. Maar welke is daarvoor het meest geschikt?

Conversie

De ultieme gids voor Messenger marketing (2)

Messaging apps bieden bedrijven de kans om direct met klanten in contact te treden via een kanaal dat de klant aanspreekt. Het levert daardoor een veel hogere engagement op dan e-mailmarketing. In deel twee van deze uitgebreide, gids leg ik alle ins & outs van dit nieuwe marketingkanaal uit.

Facebook Advertising

De kritische succesfactoren voor een succesvol loyaliteitsprogramma

Consumenten moeten het merk kunnen vertrouwen voordat ze loyaliteit ontwikkelen. Merken moeten transparant, bescheiden en benaderbaar zijn in plaats van afstandelijk en overdreven zakelijk. Ze moeten laten zien dat ze de tijd hebben genomen om hun consumenten als individu te leren kennen. Wat zijn de belangrijkste drijfveren voor loyaliteit? En hoe meet je het succes van je loyaliteitsprogramma’s? Lees het antwoord in de whitepaper.

Customer Loyalty

Videoadvertenties op OTT: alle facts en figures op een rij

De consument maakt steeds vaker gebruik van videocontent op meerdere devices. Zo daalde het aantal tv-aansluitingen in 2018 al met 1 procent en deze trend zet naar verwachting door. De tv is hierdoor nog maar één van de vele beschikbare schermen waarop een adverteerder het publiek kan bereiken. Adverteerders en media-eigenaren zijn (terecht) enthousiast, maar ze hebben nog wel een aantal belangrijke hobbels te nemen om het volledige potentieel van OTT te benutten.

Video

CRO-checklist voor mobiel: begin bij de basis

Wie goed luisterde tijdens Conversions@Google in Dublin, hoorde meer dan alleen een lofzang op alle nieuwe, coole snufjes waarmee CRO voor mobiel naar een hoger niveau te tillen valt. Er was ook een tegengeluid: zorg nu eerst dat je de basis op orde hebt. Je kunt namelijk optimaliseren tot je een ons weegt, maar als je platform niet goed toegankelijk is voor alle mobiele devices, heeft dat weinig zin.

Conversie

Veel klachten over zakelijke belaanbieder

De Consumentenbond heeft een honderdtal klachten ontvangen over Belcentrale, die (klein)zakelijke bellers telefonisch benadert om over te stappen. Gedupeerden voelen zich om meerdere redenen misleid.

Customer Experience

Mediabelangen LG naar Zigt

LG Electronics Benelux (LG) brengt haar mediabelangen vanaf volgende maand onder bij crossmediamediabureau Zigt in Nederland en België.

Online advertising

Ster introduceert tool voor lokale videocampagnes

Reclameverkoper Ster introduceert een tool voor bedrijven met een klein budget om zelf een videocommercial (pre-roll) te maken voor de online kanalen van de publieke omroep zoals NPO Start.

Online advertising

Vijf tips om fraude in digital advertising tegen te gaan

Fraude in digital advertising kost adverteerders dit jaar 19 miljard dollar, heeft Juniper Research becijferd. Wat kun je hiertegen doen?

Programmatic

In the Spotlight: slimme strategie om Windows-gebruikers te bereiken met search

Wat doe je als een klant je uitdaagt om nieuwe websitebezoekers te genereren, terwijl de markt verzadigd is en je het volledige potentieel van het relevante zoekvolume al benut? Dan word je gedwongen om op zoek te gaan naar oplossingen om nieuwe, relevante (non-branded) segmenten aan te boren. Dat is dan ook precies wat Blue Mango Interactive, onderdeel van Greenhouse Group, in samenwerking met Staatsloterij heeft gedaan met de campagne ‘Unlock your dreams’.

Search

Snap verliest 3 miljoen gebruikers

Snap Inc verliest gebruikers. Drie miljoen om precies te zijn haakten af in het tweede kwartaal: Het aantal ging van 191 miljoen naar 188 miljoen. Financieel deed Snap Inc het beter dan verwacht, al werd er nog steeds verlies geleden.

Social

De ultieme gids voor Messenger marketing (1)

Mobiel creëert dagelijks 30 miljard contactmomenten voor adverteerders. Dit is hét strijdtoneel waar bedrijven hun klanten zullen aantrekken, bedienen en behouden. Hoe kunnen bedrijven concurrerend blijven en superieure klantervaringen leveren? Messenger marketing is hiervoor een stap in de juiste richting.

Facebook Advertising

Tv- en video spotmarkt in eerste jaarhelft naar 350 miljoen euro

De spotmarkt voor tv en online video is het afgelopen half jaar uitgekomen op 350 miljoen, een groei van 4 procent. Dat blijkt uit metingen van Screenforce.

Online advertising

Nieuwe Kruidvat reclame op vergrendelscherm

Het Amsterdamse startup Pabbl heeft in samenwerking met Blue Mango Interactive een lockscreenadvertentie ontwikkeld voor Kruidvat. Via die advertenties wordt de aandacht gevestigd op Solait zonbescherming en Solait aftersun.

Online advertising

Maak in 4 stappen het perfecte Google Business-account

In het Google Business-blok aan de rechterkant van de zoekresultaten, ook wel Knowledge Panel genoemd, kan de bezoeker naast de openingstijden, contactgegevens en routebeschrijving ook foto’s bekijken, vragen stellen aan het bedrijf en een review achterlaten. Maar er zijn nog veel andere mogelijkheden in Google Business om ervoor te zorgen dat je bedrijf optimaal wordt gepresenteerd. In dit artikel lees je hoe je in vier stappen het perfecte Google Business-account aanmaakt.

Search