Maatwerk Online en OnlineMarketing.nl samen
Online advertentiebureau Maatwerk Online en het online marketingbureau OnlineMarketing.nl werken sinds kort samen onder de naam Maatwerk Online. OnlineMarketing.nl specialiseert […]
Online advertentiebureau Maatwerk Online en het online marketingbureau OnlineMarketing.nl werken sinds kort samen onder de naam Maatwerk Online. OnlineMarketing.nl specialiseert […]
De marketingbureaus Metapeople en Netbooster nemen de naam aan van het bedrijf waarmee ze afgelopen zomer fuseerden. Vanaf vandaag gaan de bureaus in zeventien landen door het leven als Artefact.
De huishoudelijke hulpen die hun diensten aanbieden op het bemiddelingsplatform Helpling kunnen vanaf nu zelf aangeven tegen welk uurtarief ze werken.
Techgiganten als Google en Facebook lijken too big to fail. Er drijven hele economieën op. Wat ervoor zorgt dat er minder wordt geïnnoveerd dan wenselijk is. Hun macht doorbreken, lijkt op supranationaal niveau echter vrijwel onmogelijk. Of is dat slechts schijn, en valt het tij nog te keren?
Vibrante kleuren, asymmetrische grids, animaties getriggered door scrollen, progressieve webapps en VR-video’s: het webdesign is flink in beweging. Fullestop inventariseerde de belangrijkste webdesigntrends van 2018.
MediaMonks start een kantoor in Mexico-Stad vanwege de groeiende vraag naar high-end geïntegreerd productiewerk in de regio. Het wordt het elfde internationale kantoor en Marcelo Planchart en Alexander van Rijn gaan het bureau leiden.
Centraal Beheer is dit jaar, samen met ABN, de winnaar van de Social Media Insurance Monitor 2017. De prijzen werden donderdagavond uitgereikt tijdens de presentatie van de zevende editie van dit onafhankelijke onderzoek naar de inzet van sociale media op initiatief van ITDS Business Consultants.
Stel, je wilt conversies toekennen op basis van Multi-Touch Attribution (MTA). Je hebt een tool opgezet om alle relevante data te verzamelen, up te daten en te analyseren. Je bent klaar om te sturen op marginale ROI . Media en sales vormen echter een complex landschap met vele factoren die van invloed zijn op de uiteindelijke conversie. Met deze factoren dient rekening te worden gehouden als je je mediabudget wilt herinrichten aan de hand van investment elasticity- en attributiemodellen. De volgende drie stappen helpen bij het modelleren van je medialandschap.
De content van Tourism Ireland is zo goed dat zij hun advertentiebudget aanzienlijk hebben kunnen verlagen. Potentiële bezoekers komen via social media namelijk toch wel in aanraking met de boodschap van het Iers Verkeersbureau. Hoe kun je als destination management company voor dergelijke betrokkenheid zorgen?
Spaar- en loyaliteitsplatform Piggy is onlangs de grens van 700 duizend actieve gebruikers gepasseerd. Bij de 1700 aangesloten retailers worden maandelijks anderhalf miljoen transacties geregistreerd. Opvallend: anders dan weleens wordt gezegd behoudt de plastic spaarkaart gewoon zijn functie. Naast de spaarapp natuurlijk.
De Bijenkorf houdt komende weken een reclamecampagne waarbij het gebruikers van datingapp Happn verleidt om op 14 februari naar het warenhuis te komen. Mogelijk keren ze huiswaarts met een date.
Ter afsluiting van de meest recente ‘Singles Day’ stond de Nederlander Thom Valks op Alibaba’s podium. Namens Eurail.com vertegenwoordigde hij het Europese continent. De ‘Customer Service Coordinator’ vertelde over zijn ervaringen met reisplatform Fliggy en de Chinese markt. Valks: “China is eigenlijk heel agile van zichzelf. En dat wordt ook verwacht van bedrijven en hun klantcontact.”
Het uiterlijk is twintig jaar nauwelijks veranderd, maar Startpagina trekt anno 2018 volgens uitgever Sanoma nog altijd maandelijks 5 miljoen bezoekers, die een veelvoud aan pagina’s bekijken.
De waarde van advertenties wordt vaak nog verkeerd bepaald. In veel gevallen worden advertenties die hoger scoren op viewability volgens de gebruikelijke meetmethoden een hogere waarde toegekend, maar hier wordt voorbij gegaan aan verschillende advertentieformaten en aan de context waarbinnen de advertenties worden getoond. Dat moet anders.
Op 31 mei worden voor de negende keer de prijzen uitgereikt voor Nederlands beste interactieve werk tijdens de Dutch Interactive Awards (#dia18). De deur staat nu open om te nomineren.