LiveChat Service opent kantoor in Düsseldorf
LiveChat Service, het Nederlandse bedrijf dat livechat verzorgt voor derden, opent zijn eerste kantoor in Düsseldorf.
LiveChat Service, het Nederlandse bedrijf dat livechat verzorgt voor derden, opent zijn eerste kantoor in Düsseldorf.
Eén van de grootste uitdagingen voor bloggers en marketeers is het schrijven van unieke content die geoptimaliseerd is voor zoekmachines en tegelijkertijd mensen aanspreekt. Hoe creëer je unieke content die goed scoort in Google en tegelijkertijd je bezoekers overtuigd om je diensten af te nemen/producten te kopen/hun e-mailadres achter te laten/een artikel te delen? In dit artikel bespreken we een aantal tips en tricks om unieke content te schrijven voor je website.
Een display-advertentie en chatbot in één, dat is wat Jorn Eiting van Liempt met Chad op de markt heeft gebracht. Na testcase Thuisbezorgd.nl, gaat nu ook Greenchoice op die manier het gesprek aan met klanten. “De consument wordt serieus genomen, voor de adverteerder is het een nieuwe vorm tussen de awareness en performance-uiting in.”
Facebook-gebruikers kunnen in de toekomst wellicht reacties wegstemmen. Het sociale netwerk experimenteert in de VS met een zogeheten downvoteknop. Het bedrijf benadrukt tegenover TechCrunch dat het geen Vind Ik Niet Leuk-knop gaat worden.
Tegen de verwachting in heeft Twitter een recordkwartaal afgesloten. Over het vierde kwartaal genereerde Twitter 732 miljoen dollar omzet, terwijl analisten rekening hadden gehouden met 686 miljoen. Het grootste deel kwam van advertenties.
Nederlands grootste mediapartijen lanceren eind maart Buy-media.nl, een platform waar mediabureaus en adverteerders direct lokale reclameruimte premium en programmatic kunnen inkopen.
KBC biedt, naar eigen zeggen als eerste financiële instelling in België, haar klanten nu ook de mogelijkheid om ook via WhatsApp te communiceren met de bankverzekeraar.
De Search Advertising Specialist heeft het druk. En hoe frustrerend is het dan als je keer op keer veel tijd verliest bij het uitvoeren van werkzaamheden die je eigenlijk zou moeten kunnen automatiseren. De realiteit is echter dat velen van ons tot op de dag van vandaag nog altijd op grote schaal handmatig campagnes managen. Dat moet toch beter kunnen. Toekomstmuziek? Nee hoor, het automatiseren van campagnes is al realiteit.
Zakenreisagent BCD Travel heeft een nieuw open platform gelanceerd waarop externe partners hun technologische oplossingen aanbieden. Degenen die bij grote bedrijven verantwoordelijk zijn voor de zakenreizen en de inkopers daarvan kunnen op deze online marktplaats de gespecialiseerde tools ontdekken, testen en implementeren.
Sommige mensen hechten zozeer aan het bezit van een auto dat het zelfs onderdeel wordt van hun identiteit. Dit zogenoende ‘psychologisch eigenaarschap’ zorgt ervoor dat zulke mensen minder openstaan voor het idee van autodelen. Dat blijkt uit onderzoek van Joshua Paundra van Rotterdam School of Management, Erasmus University (RSM).
e finalisten voor de Dutch Marketing Awards van NIMA, Adfo Groep en PIM zijn bekend. Onder leiding van juryvoorzitter Marc van Eck heeft de vakjury kandidaten gekozen in de categorieën Start Up, Scale Up, Marketing Company en Internal Branding Company of the Year.
Bedrijven investeren in toenemende mate in second en third party data. De aanvullingen op de eigen data komen bijvoorbeeld samen in een DMP en zorgen voor relevantere communicatie en producten. Bij het digitaliserende Essent en energiedirect.nl leidt dat al tot concrete eerste resultaten. Maar, benadrukt Kuldip Singh, de Digital Director bij moederbedrijf innogy: “Het is eigen data eerst.”
De Gemeente Delft heeft zijn nieuwe website op een ongebruikelijke manier getest. Namelijk in de centrale hal van het stadskantoor. Met die test wilde de gemeente weten of de interactie, woordgebruik en de structuur van de vernieuwde website werkt.
De eigen supermarktsoap die Albert Heijn aan het voorbereiden is voor YouTube, zal ergens in het voorjaar te zien zijn. Dat zegt woordvoerder Erik Lückers op vragen van Emerce.
Snap, het bedrijf achter Snapchat, maakte in het vierde kwartaal weer 349 miljoen dollar verlies op een omzet die nog amper 285 miljoen dollar bedroeg. De EBITDA kwam uit op 158 miljoen.