Customer Experience11,1KJan LibbengaEmerceThe Social Conference: ‘Bots beter integreren in klantapplicatie’Customer Experience
Social56,7KPremiumRandy VerschurenBlooSEMZo zet je advertising campagnes voor Snapchat opSocialPremium
Customer Experience11,7KRedactie EmerceEmerceAmadeus en TUI testen Pepper de robot in retailCustomer Experience
SxSW12,8KGijs VroomEmerceConstantijn: ‘Zonder kunstmatige intelligentie krijgt start-up het zwaar’SxSW
Artificial Intelligence22,8KNaser BakhshiDeloitte ConsultingWelke AI-technieken zijn er en hoe werken ze?Artificial Intelligence
Customer Service12,9KJan LibbengaEmerceThe Social Conference: ‘De mens blijft voorlopig onmisbaar’Customer Service
Dialogue Marketing7.9kManuela WarnarWatermelonEen chatbot als marketinginstrument, wat is de toegevoegde waarde?Dialogue Marketing
Strategy15,6KRedactie EmerceEmerceAnatoliy Babic (SciSports): ‘Met data de juiste voetballer vinden’Strategy
Online advertising34,4KBart HooglandBlooSEMDe nieuwe manier van app-promotie – Universal App Campaigns in AdwordsOnline advertising
SxSW45,9KKuldip SinghEssent/innogy Retail InternationalDe trends van SXSW: de tijd van mobile is voorbijSxSW
Singularity22,2KSerge PoppesPegamentoRobotisering in HR: hoe automatiseren zorgt voor blijere werknemersSingularity
Digital Wallets15KRedactieEmerceMini-apps in WeChat brengen nieuwe vormen van e-commerceDigital Wallets