Lush sluit alle socialaccounts, want gevaarlijk
Cosmeticawinkel Lush trekt zich per vrijdag 26 november terug van alle consumentgerichte socialmedia omdat het er een gevaarlijk, stinkend open riool is waar het merk zich niet mee wil associëren.
Cosmeticawinkel Lush trekt zich per vrijdag 26 november terug van alle consumentgerichte socialmedia omdat het er een gevaarlijk, stinkend open riool is waar het merk zich niet mee wil associëren.
Een goede balans tussen vaste voornemens en ruimte voor aanpassing is belangrijk in een marketingplan. Sandy Kirchhoff (Office Depot Europe) over hoe zij het doen.
“Het is heel onrustig. Adverteerders zijn zoekende naar het momentum. Ze zoeken positionering”, vertelt Reynder Bruyns. Hij is hoofd Strategie bij Dentsu in Nederland.
In veel gevallen is één Google Shopping campagne voldoende. Maar wat zijn goede redenen om een campagne toch op te splitsen? En hoe kun je dat het beste doen?
Ondanks krapte op de arbeidsmarkt is er voor werven in het buitenland vaak nog een drempel. Hoe doe je dat? Met deze stappen vergroot je de kans op succes.
Nike heeft onder de naam NIKELAND een eigen digitale gebied laten bouwen in Roblox, de virtuele bouw- en spelwereld waar […]
Hoe gaat reizen er post-pandemie uitzien? Dienstverlening die klanten raakt en inspeelt op de emotionele beleving lijkt de sleutel, aldus experts.
Met inbound marketing trek je bezoekers naar je website door middel van waardevolle content die ze helpt in het beslisproces. Doel: ze converteren tot lead.
Online adverteren gebaseerd op het volgen van mensen met bijvoorbeeld tracking cookies zou verboden moeten worden. En het opstellen van profielen van kinderen ook. Dat schrijven de Europese privacytoezichthouders, verenigd in de European Data Protection Board (EDPB), in een verklaring aan de Europese Commissie.
Hoe gaat het in de praktijk met de cookieless wereld? Een gesprek met Anton Kanis van Annalect Nederland over hoe het bedrijf de omslag maakt.
Hoe kan Augmented Reality helpen bij het vergroten van je klantloyaliteit? Praxis laat het zien in haar app. In deze […]
Is je website wel duidelijk genoeg? Wedden van niet! Leer van Arjen Hanssen waar er op dit vlak winst te behalen valt.
ShowHeroes Group, een onafhankelijke leverancier van video-oplossingen, neemt de PlayAd Media Group over. Hierdoor stijgt het totale aantal maandelijkse video-impressies van ShowHeroes Group van 2,5 miljard naar 2,8 miljard.
Cannes Lions maakt bekend dat het Festival of Creativity van 20 tot 24 juni 2022 terugkeert naar Cannes, zij het in een hybride variant.
LinkedIn experimenteert in een vroeg stadium met productpagina’s als aanvulling op pagina’s rond bijvoorbeeld reisbestemmingen en restaurants.