SumUp koopt loyaltybedrijf
SumUp, maker van mobiele betaalterminals voor het MKB, koopt het Amerikaanse loyalty- en marketingbedrijf Fivestars voor 317 miljoen dollar.
SumUp, maker van mobiele betaalterminals voor het MKB, koopt het Amerikaanse loyalty- en marketingbedrijf Fivestars voor 317 miljoen dollar.
Publicis Groupe zegt volledig hersteld te zijn van de impact van de pandemie en boekte sterke resultaten in het derde kwartaal met een organische omzetgroei van 11,2 procent op een gerapporteerde omzet van 2,62 miljard euro.
Na het einde van de cookies worden first-party en zero-party data belangrijk. Het gebruik betekent wel dat merken hun huidige strategie moeten aanpassen.
Het kabinet overweegt een verbod op het plaatsen of laten plaatsen van neprecensies op internet, meldt het AD donderdag. Consumenten moeten zo beter beschermd worden bij online aankopen of het boeken van een hotelkamer.
Consumenten beginnen hun zorgen over klimaatveranderingen te ventileren richting reisbedrijven. Dat leert een analyse van de Social Travel 30 die OBI4wan elk kwartaal publiceert.
Jeanette Kerssens en Sarah Wubben krijgen bij Dept beiden de rol van managing director en nemen die over van Joep Roosen. Het nieuwe leiderschapsduo zal zich eerst richten op het openen van dependances in Zwolle, Maastricht en Veenendaal.
Facebook breidt de audiofuncties in zijn mobiele app uit voor Amerikaanse gebruikers. Het onderdeel Audio omvat podcasts, Live Audio Rooms en korte audiofragmenten.
Klanten zijn veeleisend en je klantenservice is één van de punten waarmee je je merk kunt onderscheiden. Een checklist voor de optimale inrichting ervan.
Het Amsterdamse e-commercebureau Yellowgrape opent in het voorjaar van 2022 een tweede kantoor.
Alternatief voor cookies: automatisch plaatsen van advertenties in een relevante context. De case van Innocent laat zien hoe je dit aan kunt pakken.
Vanaf browserversie 92 en 93 toont de Firefox browser gesponsorde resultaten in de zoekbalk van Amerikaanse gebruikers.
Waar gaan we met contentmarketing naartoe na corona? Cijfers en inzichten uit het jaarlijkse B2C Content Marketing Benchmarks-onderzoek.
Met iedere nieuwe lockdown die werd aangekondigd, zag Ecosia zijn gebruikscijfers pieken. De Duitse ‘zoekmachine die bomen plant’ raakt een snaar bij zijn overwegend jonge doelgroep die in actie wil komen tegen klimaatverandering. Het bedrijf nestelt zich bovendien in steeds meer ecosystemen en groeit met een afwijkend bedrijfsmodel uit tot een veelgebruikt alternatief voor regulars als Google en Bing. “Het bedrijf is van zichzelf en kan nooit verkocht worden”, stelt Chief Marketing Officer Hannah Wickes.
Na de grote gevestigde podcastmakers krijgen nu de kleinere makers toegang tot het Spotify Audience Network.
Logo’s zijn lastig: vernieuwen? En zo ja, hoe dan? De huidige trend zijn platte simpele logo’s. Waar komt die vandaan? En waarom kan hij weer verdwijnen?