More stories

Premium

Ook Artefact wordt reclamepartner voor Amazon Benelux

Artefact is toegelaten als partner op Amazons Advertising Sales Partner-netwerk. Het bureau heeft laten zien dat het ook voor de Benelus-markt voldoende kennis en middelen in huis heeft om budgetten van klanten op de handelssite te besteden.

Online advertising

Waarom een Customer Data Platform belangrijk is voor e-commerce? Personalisatie

Simpel: met een CDP en personalisatie verhoog je de kans op conversies. Lees hier de uitgangspunten en resultaten uit een concrete case.

Customer Engagement

Emerce magazine #185 | Gratis download

Met in deze editie interviews en verhalen over korte ketens in e-commerce, problemen op het web, glasvezelnetwerken en nog veel meer.

Marketing
Premium

Facebook waarschuwt weer voor impact reclameblokkade Apple

Met het verschijnen van iOS 15 eerder deze week waarschuwt Facebook opnieuw dat de advertentiebeperkingen van Apple een blijvende impact hebben op het bedrijf.

Facebook Advertising

Is account-based marketing geschikt voor mijn bedrijf? Zeven vragen en zeven tips

Bij account-based marketing bewerk je een vooraf bepaalde groep bedrijven. Hoe weet je of dit iets is voor je bedrijf? Zeven vragen, zeven tips.

Strategy

Optimaliseer je omnichannel contentstrategie met een headless CMS

Een hybride headless CMS helpt je om de meest relevante content per klant te creëren en om data te gebruiken voor verdere websiteoptimalisatie.

Online marketing
Premium

Meer reclame bovenaan zoekresultaten Amazon

De zoekresultaten op Amazon zijn steeds vaker vol met reclameberichten. Organische, niet-betaalde resultaten vallen buiten het openingsscherm.

Online advertising

De nieuwe Performance Max-campagnes van Google Ads: Beter of niet?

Google Ads heeft iets nieuws: Performance Max, met verdere automatisering dan normaal. Resultaten uit 3 campagnes: wisselende maar veelbelovende resultaten.

Online advertising
Premium

Online marketing bureau Seeders blijft uitbreiden

Online marketing agency Seeders breidt opnieuw uit met twee nieuwe internationale vestigingen in Polen en Denemarken. Het bedrijf, dat gespecialiseerd is in SEO, SEA en linkbuilding, ziet grote mogelijkheden in beide landen. Het van origine Zwolse bedrijf opende eerder al vestigingen in Amsterdam, België en Duitsland.

Digital Agencies
Premium

Muziekzender XITE met cookieloze reclame

De digitale muziekzender XITE biedt zijn kijkers de mogelijkheid om ‘anoniem’ te kijken, zodat er adverteerders hen niet kunnen tracken en profileren.

Online advertising
Premium

Praxis verder met Creative Media Network

Praxis gaat verder met Creative Media Network als het nieuwe marketing productiebureau. CMN gaat Praxis verder helpen met de doorvertaling van de Voor de Makers positionering.

Digital Agencies

B2B leads genereren: vijf stappen naar succesvolle content

Succesvol schrijven om B2B leads te genereren, hoe doe je dat? Vijf stappen op een rij die je helpen aan succesvolle B2B-content.

Contentmarketing
Premium

Campagne voor nieuwe Donald Duck-app

DPG Media houdt de komende drie weken een crossmediale campagne om de nieuwe app voor Donald Duck onder de aandacht te brengen.

Marketing
Premium

Deliveroo in marketingpact met Amazon Prime

Klanten van bezorgdienst Deliveroo krijgen hun maaltijden gratis thuisbezorgd als ze abonnee zijn van Amazon Prime.

Marketing
Premium

‘Online neemt de rol van de papieren folder langzaam over’

Nederlanders laten hun koopgedrag, in vergelijking met 2016 en 2019, meer afhangen van de korting. Zo is het aantal consumenten dat met het aanschaffen van een product wacht tot er korting wordt geboden in de afgelopen vijf jaar significant toegenomen. Ongeveer twee op de drie Nederlanders wachten bijvoorbeeld op de winter- en zomersales. En ruim veertig procent, met name jongeren, wacht op speciale kortingsdagen als Black Friday. Een stijging van veertien procent ten opzichte van 2019. Dit en meer blijkt uit de Nationale Kortingsmonitor 2021.

Online marketing