More stories

Zeven tips voor een flexibele organisatie van de klantenservice

Flexibiliteit is voor veel bedrijven een belangrijk concept gebleken tijdens de Coronacrisis: ook voor de klantenservice. Zeven best practices op een rij.

Customer Experience
Premium

Edward Knol nieuwe COO Candid, wil internationaal

Edward Knol treedt toe tot de directie van bureaugroep Candid en krijgt de functie van COO. Hij wordt verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling en integratie van de bureaus.

Digital Agencies
Premium

Spotify opent Release Radar voor adverteerders

Spotify opent de gepersonaliseerde afspeellijst Release Radar voor merkadverteerders.

Online advertising

Optimale Pinterest-marketing: Gebruik search én social

Pinterest wordt vaak over het hoofd wordt gezien door marketeers. Onterecht, want gebruikersaantallen groeien en het biedt interessante mogelijkheden.

Social
Premium

Mailchimp voor 12 miljard dollar naar Intuit

Intuit neemt voor 12 miljard dollar het bekende mailprogramma Mailchimp over, een verrassende aankoop, omdat Intuit vooral belastingprogramma’s maakt.

Marketing

Digitale toegangelijkheid: Denk bij video-content aan doven en slechthorenden

Video groeit nog altijd, maar heb je gedacht aan de miljoenen doven en slechthorenden? Wacht niet met het toegankelijker maken van je video-content.

Video
Premium

Moeder Media.Monks verdubbelt omzet eerste helft 2021

S4 Capital ziet de omzet over de eerste zes maanden van het boekjaar met 91 procent groeien tot 278 miljoen euro.

Digital Agencies

Videomanager Francine Bout (ANWB): ‘Geld verdienen met onze video’s is niet het doel’

Het YouTube kanaal van de ANWB groeide naar ruim 40.000 abonnees. Online Video Manager Francine Bout over ANWB’s contentstrategie.

Marketing
Premium

Unilever kiest mediapartners

Unilever, dat vorig jaar 4 miljard uitgaf aan media-uitgaven, gaat de komende jaren vooral met WPP in zee, maar ook Omnicom Media Group, Interpublic en Havas Media krijgen opdrachten. ADK zal Japan afhandelen.

Online advertising

Combineer Snap Ads en Commercial Ads op Snapchat voor grotere campagne-impact

Snap Ads + Commercial Ads samen resulteert op Snapchat in betere prestaties dan enkel Snap Ads, dat blijkt uit een campagne voor Fanta Nederland.

Campagnes
Premium

Infographic: De wetenschap van analytics

Marketingmensen verkiezen de creatieve kant van hun geest vaak boven hun analytische kant. Als je een creatief type bent, laat je misschien veel goede informatie (en inkomsten) op tafel liggen. Volgens een studie van NewVantage Partners wordt tot 73 procent van alle gegevens van de onderneming nooit geanalyseerd. Hoog tijd om de wetenschap van analytics te omarmen.

Analytics
Premium

Dennis van Vugt managing director bij Born05

Creatief directeur Dennis van Vugt van bureau Born05 neemt er de leiding over en wordt managing director.

Digital Agencies

15% hogere doorklikratio door middel van user-generated content

Er is een belangrijk ingrediënt dat juist bij e-mail marketing vaak over het hoofd wordt gezien. User generated content leidt tot stijging van de doorklikratio.

E-mailmarketing
Premium

ABN: krachtig herstel digitale buitenreclame

De markt voor digitale buitenreclame is bezig aan een sterk herstel. In het tweede kwartaal van 2021 groeide de markt voor digitale buitenreclame met maar liefst 109 procent ten opzichte van hetzelfde kwartaal een jaar eerder. Dat blijkt uit het rapport ‘Stand van TMT’ van ABN AMRO.

Marketing

Impactvolle animaties in display-advertenties

Banners, wie kijkt daar nog naar? Met goed gekozen animaties trek je de aandacht op een manier die bij je merk past en die interacties genereert.

Online advertising