More stories

Stel niet uit! Vijf stappen om je first-party datastrategie op orde te brengen

Google stelt het cookieloze tijdperk uit, maar dat is geen reden om je 1st-party datastrategie uit te stellen: 5 stappen om klaar te zijn voor de toekomst.

Marketing

Ondertiteling wordt de nieuwe standaard in videomarketing

Omdat content op social media meestal geluidloos wordt bekeken, is ondertiteling in videomarketing een must. En bovendien laaghangend fruit.

Entertainment
Premium

OGER klant bij Abovo Maxlead

Het luxe herenmodemerk OGER besluit fors in online marketing te investeren en schakelt daarvoor de diensten van Abovo Maxlead in.

Online marketing

Wereld Natuur Fonds wil online 17 miljoen mensen mobiliseren

De digitale strategie van het Wereld Natuur Fonds staat volledig in het teken van relevantie, de eindgebruiker en een breed aanbod.

Health

Hoe krijg je de massa op een design-fiets?

Uitdaging is binnen enkele jaren 1 miljard mensen op een design-fiets te krijgen. Maar de customer journey bij VanMoof is niet rechtlijnig.  

Conversie

Verkopen op een schaalbare en persoonlijke manier

Het realiseren van groei voor je start-up of bedrijf is geen kwestie van het uitrollen van een aantal trucjes. Het gaat om een heel proces.

B2B Digital
Premium

Online omzet STER daalt met 77 procent

De online omzet van STER is in de eerste zes maanden van dit jaar tot onder de miljoen euro gedaald. De exploitant van publieke omroepen spreekt over een daling van 77 procent ten opzichte van begin 2020.

Marketing

Marketing & digital advertising: zelf doen of uitbesteden?

Er is veel bijgekomen op het gebied van digital marketing. Veel bedrijven weten nog niet goed wat ze daarmee aan moeten. Dit whitepaper geeft inzicht in de opties die je hebt als je overweegt samen te werken met een agency.

Marketing

Negen Instagram-marketingtips om je business te laten groeien

Het belang van Instagram is groot: veel jonge gebruikers en groot actief gebruik. 9 adviezen om je marketing op Instagram naar een hoger plan te tillen.

Marketing
Premium

E-mailmarketing nauwelijks meer op zichzelf uitgeoefend

E-mailmarketing wordt bijna niet meer op zichzelf uitgeoefend. Slechts 30 procent van de respondenten besteedt zijn tijd bijna volledig tot volledig aan e-mailmarketing. Onder adverteerders is dit zelfs 25 procent. Dat blijkt uit onderzoek van de DDMA Commissie E-mail, uitgevoerd in de aanloop naar de DDMA Email Summit 2021.

E-mailmarketing
Premium

blowUP media eerste in Nederland met ‘gigantische 3D content ervaring’

blowUP media claimt een primeur op het gebied van wat het noemt immersive content. In aanloop naar de vernieuwde Emmapassage in Tilburg is voor het eerst een unieke 3D digital Out of Home ervaring te beleven. Een enorme 3D haai zwemt rond in de binnenstad.

Online marketing
Premium

Franse start-ups dienen klacht in tegen Apple vanwege advertenties in iPhone

De Franse toezichthouder CNIL (Commission nationale de l’informatique et des libertés) gaat een klacht van zeker 1800 Franse start-ups tegen Apple behandelen.

Privacy
Premium

‘Mondiale reclamemarkt herstelt jaar sneller’

Reclame-uitgaven internationaal zullen dit jaar met 10,4 procent toenemen tot 634 miljard dollar. De uitgaven komen een jaar eerder voorbij pre-coronaniveau dan verwacht.

Online advertising
Premium

Campagnepanel #184: ‘Daarom is geen reden’

In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een actuele digitale campagne. Dit keer een outdoorcampagne van ijsmerk Ben & Jerry’s.

Campagnes
Premium

Publicis Groupe Benelux neemt Boomerang over

Publicis Groupe Benelux neemt Boomerang over. Het bureau wordt vanaf heden geïntegreerd in Publicis Benelux waarvan Jacco ter Schegget CEO is. Boomerang zal onder eigen naam op de huidige locatie blijven opereren.

Digital Agencies