More stories

Zo maak je lokaal een succesvol onderdeel van je online strategie

Omzet in winkels blijft belangrijk en balans in online en offline verkoopaandacht is nodig. Maak ‘lokaal’ onderdeel van de online strategie.

Marketing

Wanneer is een website migratie succesvol?

Uitgangspunt van een succesvolle websitemigratie dient dan ook altijd het behoud van organische posities en daardoor organisch verkeer te zijn.  Maar hoe pak je dat nu eigenlijk goed aan?

Web performance
Premium

Handpicked agencies lanceert een nieuw mediabureau Featly

Handpicked agencies lanceert een nieuw mediabureau Featly. Het negende bureau binnen dit collectief richt zich vanuit Amstelveen op datagedreven media strategie, inkoop en planning.

Digital Agencies

Tussen vrijheid en uniformiteit: Zo houdt TU Delft grip op de lappendeken aan content

Een inhaalslag bij de TU Delft: online niet langer het technische (CMS-)raamwerk, maar de inhoud als vertrekpunt. En dus: betere digitale toegankelijkheid.

CMS

Handvatten om stereotypering in je campagne tegen te gaan

Campagnes zijn in Nederland niet vrij van stereotypen en dat kan tegen de adverteerder werken. Leer hoe je stereotypering kunt voorkomen.

B2B Digital

AdTech-industrie moet vertrouwen van consument terugwinnen

De digitale consument moet weer keuze en controle krijgen over zijn eigen data. Alleen zo kan er weer vertrouwen komen in de AdTech-industrie.

B2B Digital
Premium

Datagestuurd spel toont belang wildlife

Met miljoenen datapunten en foto’s van cameravallen werd ‘Unseen Empire’ ontwikkeld: een datagestuurd spel waarmee gamers zich wildlife researcher wanen.

Entertainment

Hoe optimaliseer je e-mailnieuwsbrieven voor meer zichtbaarheid?

Zet je e-mailmarketing in voor je bedrijf? Ontdek de tips waarmee je de content van e-mail nieuwsbrieven optimaliseert, waardoor het bereik vergroot.  

Marketing automation
Premium

‘Respons direct mail met 69 procent toegenomen’

De respons op geadresseerde reclamepost, oftewel direct mail, neemt toe. De afgelopen vier jaar is de gemiddelde respons met 69 procent gestegen: van 16 naar 27 procent. Dat blijkt uit onderzoek van MetrixLab in opdracht van PostNL onder meer dan 400 directmailcases.

Marketing

Branded video: van awareness naar conversie

Een goede marketingvideo kan meer doen dan alleen naamsbekendheid genereren. Zet de volgende stap naar conversie en resultaat.

B2B Digital

Stel niet uit! Vijf stappen om je first-party datastrategie op orde te brengen

Google stelt het cookieloze tijdperk uit, maar dat is geen reden om je 1st-party datastrategie uit te stellen: 5 stappen om klaar te zijn voor de toekomst.

Marketing

Ondertiteling wordt de nieuwe standaard in videomarketing

Omdat content op social media meestal geluidloos wordt bekeken, is ondertiteling in videomarketing een must. En bovendien laaghangend fruit.

Entertainment
Premium

OGER klant bij Abovo Maxlead

Het luxe herenmodemerk OGER besluit fors in online marketing te investeren en schakelt daarvoor de diensten van Abovo Maxlead in.

Online marketing

Wereld Natuur Fonds wil online 17 miljoen mensen mobiliseren

De digitale strategie van het Wereld Natuur Fonds staat volledig in het teken van relevantie, de eindgebruiker en een breed aanbod.

Health

Hoe krijg je de massa op een design-fiets?

Uitdaging is binnen enkele jaren 1 miljard mensen op een design-fiets te krijgen. Maar de customer journey bij VanMoof is niet rechtlijnig.  

Conversie