Data-driven optimalisatie binnen SEA: vier experimenten met Google Ads
Wat is de beste SEA-strategie? Een data-driven-aanpak en testen wijzen de weg naar de beste resultaten. Vier experimenten binnen Google Ads.
Wat is de beste SEA-strategie? Een data-driven-aanpak en testen wijzen de weg naar de beste resultaten. Vier experimenten binnen Google Ads.
Met gesloten winkels en het vermijden van fysiek contact is het belang van reviews in het aankoopproces verder gegroeid. En […]
Clarity, het internationale bureau voor geïntegreerde communicatie, neemt 3WhiteHats over, een creatief digital marketingbureau gespecialiseerd in SEO, PPC (Pay-per-click) en Analytics.
Op 1 september betrekken digitale bureaus dentsu en creative agency dentsuACHTUNG! samen het vernieuwde pand in de Houthavens aan de Moermanskkade.
De Kansspelautoriteit (Ksa) start een nieuwe ronde in optreden tegen websites die reclame maken voor illegale online kansspelen. De toezichthouder is alert op illegale aanbieders en reclamemakers die nog snel hun slag willen slaan.
Adverteren zonder cookies van derden brengt veel uitdagingen. Dit whitepaper bespreekt verschillende trends, aanpakken en oplossingen voor de toekomst van adverteren op het internet.
Via het Google Display Netwerk kun je je doelgroep bereiken zonder dat ze op zoek zijn naar je. Best practices voor adverteren via dit netwerk.
Branche-organisatie VIA maakt de namen bekend van de 21 juryleden voor de drie vakjury’s van de Programmatic Awards 2021.
Coca-Cola European Partners Nederland lanceert The Soda Experience voor horecapartners in Nederland. Consumenten kunnen een QR-code op de menukaart scannen met hun smartphone en dan verschijnt met behulp van augmented reality (AR) een selectie uit het Coca-Cola assortiment voor de ogen van de klant op tafel.
MeMo2 lanceert in Nederland en België het zogeheten THX Shopper Analytics platform. Dat monitort real-time en 24/7 het (cross)media, consumptie en verplaatsingsgedrag onder een representatieve groep van ruim 10.000 consumenten.
Een interview met Madelon Fortuin, directeur van NRC Media, over de naderende cookieless world en de gevolgen van het verdwijnen van de third-party cookie.
Wereldwijd weigert 88 procent van de iOS gebruikers tracking door apps. In de VS is dit zelfs 96 procent, zo blijkt uit onderzoek van Flurry Analytics, een onderdeel van Verizon.
Sam van Houten, co-founder van KeyWI, ontwikkelde een tool om online marketeers te helpen de vindbaarheid via Google te verbeteren.
Mischa Schreuder wordt per direct Creative Partner bij bureau Fitzroy in Amsterdam. Het bureau wil met zijn komst enerzijds grotere merken gaan bedienen en anderzijds ook meer zelf gaan investeren in eigen producten.
RSA’s vervangen ETA’s als Google’s standaard advertentieformaat. Hiermee dwingt Google campagne-automatisering nog meer af. Wat zijn de voor- en nadelen?