Hoe maak je business impact met Data Science?
Verschillende fases van de ontwikkeling van een datastrategie aan de hand van een aantal basisprincipes en het ‘people, process & technology’-model.
Verschillende fases van de ontwikkeling van een datastrategie aan de hand van een aantal basisprincipes en het ‘people, process & technology’-model.
Geert Rietbergen gaat aan de slag bij Macaw en wordt daar verantwoordelijk voor de internationale groeiambities.
Digitaal bureau Dept heeft in totaal elf onderscheidingen binnengehaald bij de Webbe Awards voor hun werk voor Van Gogh Museum, Honig, Muuto, SteelSeries en GANNI. Samen met BASIC® (part of Dept) werden awards gewonnen voor onder andere Patagonia en Google.
Google stopt met 3rd-party cookies. Aanleiding voor een nieuw begin: anders data verzamelen en terug naar het vakmanschap van goede marketing
Starbucks is de negativiteit die het ontvangt op Facebook beu en overweegt om zich helemaal terug te trekken van de profielensite.
In Apple’s iOS 14.5 moeten apps voortaan toestemming vragen voor in-app tracking. Hoe doen ze dat? Een analyse van het woordgebruik in de promptberichten.
Hagakure is de nieuwe Search Ads-structuur van Google die optimaal inspeelt op Machine Learning. De eerste resultaten zijn veelbelovend.
De Eguide 2021 is een jaarboek van alle Nederlanders interactieve bureaus met aansprekende cases en bureau-informatie.
Met in deze editie interviews en verhalen van Strava, Apple, KNVB en nog veel meer.
Marketingbaas Margriet de Kroon verlaat recruitmentspecialist YoungCapital en gaat aan de slag als managing director creatief bureau HERC.
MassiveMusic en SoundOut hebben een sonic branding tool aangekondigd die het onderscheidend vermogen van muziek kan koppelen aan merkpersoonlijkheid. ‘Digitalisering jaagt dit aan’, weet initiatiefnemer Marijn Roozemond.
Wat is de beste SEA-strategie? Een data-driven-aanpak en testen wijzen de weg naar de beste resultaten. Vier experimenten binnen Google Ads.
Met gesloten winkels en het vermijden van fysiek contact is het belang van reviews in het aankoopproces verder gegroeid. En […]
Clarity, het internationale bureau voor geïntegreerde communicatie, neemt 3WhiteHats over, een creatief digital marketingbureau gespecialiseerd in SEO, PPC (Pay-per-click) en Analytics.
Op 1 september betrekken digitale bureaus dentsu en creative agency dentsuACHTUNG! samen het vernieuwde pand in de Houthavens aan de Moermanskkade.