Marketing automation: de belangrijkste onderdelen uitgelicht
Veel sales- en marketingafdelingen werken al met marketing automation maar de mate waarin verschilt. Hoe zetten bedrijven het in en met welke doelen?
Veel sales- en marketingafdelingen werken al met marketing automation maar de mate waarin verschilt. Hoe zetten bedrijven het in en met welke doelen?
Het Antwerpse digitale bureau icapps stelt Jeroen Trappers aan als nieuwe chief technology officer. Hij volgt Wouter Martens op, die zich zal toeleggen op Mr. Watts, een startup die zich richt op AR en Microsoft HoloLens.
Coop Supermarkten lanceert vandaag een geheel vernieuwde en naar eigen zeggen toekomstbestendige website.
De populaire app TikTok wil komend jaar e-commercefuncties gaan toevoegen. Makers van filmpjes kunnen linken naar producten op externe websites en geld verdienen als dat daadwerkelijk tot transacties leidt.
René Nijhuis is per 1 februari toegetreden tot de directie van Onetomarket. Hij wordt daar verantwoordelijk voor strategie en innovatie.
Brancheplatform VIA presenteert vandaag zijn logo, huisstijl en website. De presentatie van de merkidentiteit luidt een nieuw tijdperk in: een branchevereniging die breder kijkt, denkt en werkt.
Het Vlaamse Promojagers, drie jaar geleden ontstaan als een Facebookgroep van mensen die promoties met elkaar uitwisselen, wil zijn activiteiten uitbreiden naar Wallonië en Nederland.
Let op: de lancering van iOS 14.4 heeft flinke impact voor adverteerders. Dit zijn de veranderingen en zo vang je ze op.
Ruud de Langen is onmiskenbaar een bekende verschijning in de Nederlandse media- en reclamewereld. Onlangs wisselde hij de lokale, snelle mediawereld van Talpa in voor de kennisintensieve, internationale omgeving van datagedreven communicatie bij dentsu.
N=5 heeft Paul Wagemaker en Arnout Robbe aangetrokken als creative directors. Thijs Bontje wordt ECD.
B2B-marketeers over de impact van de coronacrisis op hun marketingactiviteiten én hun verwachtingen voor dit jaar.
Google onderzoekt hoe het kan voorkomen dat adverteerders via websites en apps profiel- en gedragsdata verzamelen van gebruikers. Het begeeft zich daarmee in de voetsporen van Apple, dat zich toont als streng in de leer wat de privacybescherming betreft.
Veertig procent van de Europese ondervraagden geeft aan dat zijn bedrijf niet klaar is voor het wegvallen van 3rd party cookies. Dertig procent wel, aldus een onderzoek van IAB Europa onder media- en reclameprofessionals.
Het Gentse Customer Data Platform journy.io heeft 450.000 euro ontvangen van de Vlaamse investeringsmaatschappij PMV, de Amsterdamse venture capital firma Peak Capital en seriële tech-ondernemer Willem Delbare. Het geld wordt gebruikt om de huidige AI-ontwikkeling te versnellen.
Publicis Groupe Nederland benoemt Maarten Vrouwes (44) en Friso Ludenhoff (43) als Executive Creative Directors.