More stories

Premium

qontent matters contentbureau voor T-Mobile, Tele2 en Ben

T-Mobile Nederland heeft na een pitch gekozen voor qontent matters als nieuwe contentpartner. Het bureau uit Amsterdam gaat aan de slag voor de merken T-Mobile, Tele2 en Ben.

Marketing

[video] Digital Out Of Home: de essentiële rol van creatie

IAB Nederland presenteert op Emerce een vijfdelige serie webisodes over de Digital Out Of Home-markt. Aflevering 5: de essentiële rol van creatie.

Marketing
Premium

Dutch Interactive Awards open voor inschrijvingen

Op 20 mei worden voor de elfde keer de prijzen uitgereikt voor Nederlands beste interactieve werk tijdens de Dutch Interactive Awards (#dia21). De deur staat nu open om te nomineren.

Digital Agencies

In-game adverteren: ‘Onderbelicht in de marketingmix’

Gamers blijven voor velen een lastig te vatten doelgroep. Ze groeien echter rap in aantal en de mogelijkheden om ze […]

Marketing

App marketing: vijf tips om je app te promoten

Net zoals bij andere online tools, kun je voor apps promotie inzetten om je doelgroep te bereiken. Van ASO tot App Store Advertising: 5 tips. 

Mobile
Premium

Hootsuite redt Vlaamse Sparkcentral van faillissement

Het sociale klantenplatform van Sparkcentral is onderdeel geworden van Hootsuite, ooit zijn grote concurrent. Het Vlaamse bedrijf is daarmee van de ondergang gered.

Customer Service

Data-driven marketing: 10 trends voor 2021

Waar moet je in 2021 als data-driven marketeer op letten? Tien experts van branchevereniging DDMA blikken vooruit.

Data
Premium

WhatsApp For Business weer beschikbaar voor gemeenten

Gemeenten kunnen voortaan weer gebruik maken van WhatsApp voor hun externe communicatie. Sinds eind 2019 mochten de particuliere versie van WhatsApp en de API-variant van WhatsApp For Business hiervoor niet meer worden ingezet.

Marketing

Emerce Academy met nieuwe onderwerpen voor Deep Dives

Zeven topexperts op heunrespectievelijke vakgebieden verzorgen komend kwartaal dagtrainingen rondom specifieke onderwerpen. Emerce Academy begint het jaar met een nieuwe reeks.

Marketing
Premium

N=Content heeft nieuwe social lead

Daan Jongen gaat bij N=Content, het contenbureau van N=5, aan de slag als social lead. Hij zal komende maanden het social team verder uitbouwen.

Digital Agencies

[video] Digital Out Of Home: toepassing van data

IAB Nederland presenteert op Emerce een vijfdelige serie webisodes over Digital Out Of Home. Aflevering 4: de toepassing van data.

Online marketing
Premium

MediaMonks koopt Amerikaans marketingbureau

MediaMonks neemt het Amerikaanse geïntegreerde bureau Decoded Advertising over om de contenttak van S4 Capital te versterken. Aan de technologie- en datakant voegt Metric Theory zich bij MightyHive.

Marketing
Premium

XXS en Cogonez vormen innovatief reclamebureau

Reclamebureau Cogonez wordt per 1 januari 2021 overgenomen door XXS Amsterdam. Door de samenwerking ligt de focus op innovatie.

Online advertising

Optimaliseer je top-of-funnel marketing met effectieve lead magnets 

Hoe zorg je ervoor dat de juiste mensen hun gegevens bij je achterlaten?  Een checklist voor het opzetten van onweerstaanbare lead magnets.

Online marketing

Advanced TV: Wat is het? En wat zijn de voordelen? 

Uit het onderzoek ‘State of Advanced TV Buying (2019)’ blijkt dat dertien procent van de besluitvormers bij merken en bureaus zeggen te beschikken over basiskennis van Advanced TV. Toch geeft meer dan de helft aan dat hun kennis als gemiddeld, beperkt of zeer beperkt is. Het doel van dit eBook is om je kennis te laten maken met ‘advanced TV’. Daarnaast krijg je een beeld van de (nieuwe) markt en krijg je handvatten om deze technologie in te zetten.

B2B Digital