More stories

Premium

Seeders opent vestiging in Duitsland

Het online marketing burea Seeders opent volgend jaar een vestiging in Düsseldorf. Het bureau wil Nederlandse en internationale ondernemers helpen die de Duitse markt betreden met SEO, SEA en linkbuilding diensten.

Marketing
Premium

DDMA: Stijging budget voor chatbots, online video, e-mail en mobiele apps

Ten opzichte van vorig jaar is over vrijwel alle kanalen de gepersonaliseerde marketingcommunicatie toegenomen. Dat blijkt uit het tweede deel van het Data-Driven Marketing Onderzoek 2020, waarvoor branchevereniging DDMA 135 Nederlandse organisaties heeft ondervraagd.

Conversie

SEA-marketeers 2021: improviseren met algoritmes

SEA-marketing verandert snel, vooral omdat veel taken geautomatiseerd worden. Dat neemt niet weg dat menselijke marketeers nog steeds het verschil kunnen maken. Door slim om te springen met algoritmes bijvoorbeeld.

Online marketing
Premium

Pieter Meijer versterkt directie Adeptiv

Pieter Meijer treedt toe tot de directie van Adeptive. Hij neemt de rol over van Gert Jan Delcliseur die onlangs wegging bij de organisatie.

Digital Agencies
Premium

Reclameveteranen beginnen creatief bureau Mad. Avenue

Gert van der Kaay en Daniel Kok lanceren het creatieve bureau Mad. Avenue, een vaste kern en met daaromheen getalenteerde specialisten.

Creative
Premium

Emerce Conversion: hoe Univé zijn bezoekers herkende

De markt voor autoverzekeringen is enorm competitief. Dat merkte ook Univé. Adverteerders betalen voor zoekadvertenties soms 20 tot 80 euro per klik, terwijl succes niet altijd is verzekerd. Storm Digital zorgde met de nodige aanpassingen voor een 34 procent hogere conversie, zo vertellen Daniël Meijering en Wouter Sportel op Emerce Conversion.

Conversie
Premium

Emerce Conversion: ‘Maak van CRO center of excellence’

CRO teams moeten binnen organisaties veel meer een center of excellence worden die marketing en productteams van de juiste informatie en tools voorzien. Dat zegt online rendement consultant Ton Wesseling van Online Dialoguie op Emerce Conversion.

Conversie
Premium

Bright Circle en Bluro gaan fuseren

Online marketingbureau Bright Circle en marketingcommunicatiebureau Bluro gaan per 1 januari 2021 samen verder onder de naam Yeps!

Marketing
Premium

Blauw Gras aan de slag voor de Hartstichting

Blauw Gras is voortaan verantwoordelijk voor de digitale campagnes van de Hartstichting.

Digital Agencies
Premium

Nieuwe samenwerking Dille & Kamille en Adeptiv

Dille & Kamille heeft Adeptiv agency’s Searchresult en Yourzine gevraagd structureel te helpen bij het optimaliseren van de digitale kanalen en bij het versnellen van de online groei in Nederland, België en Frankrijk.

Digital Agencies

Commercial Ads op Snapchat

Snapchat is sinds oktober bezig in Nederland met het testen van Commercial Ads. Schoen- en kledingmerk Dr. Martens bijt het spits af. 

Social
Premium

ANWB winnaar DDMA Customer Data Award 2020

De winnaar van de DDMA Customer Data Award 2020 is vandaag bekend gemaakt. ANWB wist dit jaar de jury het meest te imponeren en ging er met de hoofdprijs vandoor. De vereniging liet daarmee de andere genomineerde organisaties DPG Media en Jumbo Supermarkten achter zich.

Conversie
Premium

Facebook koopt omnichannel CRM- en chatplatform

Facebook koopt het bedrijf Kustomer uit New York voor, naar verluidt, een miljard dollar. Daarmee krijgt de techgigant technieken in huis waarmee andere bedrijven conversaties met klanten kunnen beheren vanuit één dashboard.

Customer Engagement

Structureel testen draagt bij aan duurzame bedrijfsgroei

Veel organisaties noemen testen heel belangrijk, maar brengen dat niet in de praktijk. Hoe ontwikkel je een echte datagedreven testcultuur in je bedrijf? 

Digital Design
Premium

Consumentenbond naar rechter om Google-zaak

De Consumentenbond stapt naar de rechter omdat de Autoriteit Persoonsgegevens (AP) nog altijd geen besluit heeft genomen over een klacht tegen Google. Die klacht luidt: Google volgt stiekem gebruikers.

Privacy