qontent matters contentbureau voor T-Mobile, Tele2 en Ben
T-Mobile Nederland heeft na een pitch gekozen voor qontent matters als nieuwe contentpartner. Het bureau uit Amsterdam gaat aan de slag voor de merken T-Mobile, Tele2 en Ben.
T-Mobile Nederland heeft na een pitch gekozen voor qontent matters als nieuwe contentpartner. Het bureau uit Amsterdam gaat aan de slag voor de merken T-Mobile, Tele2 en Ben.
IAB Nederland presenteert op Emerce een vijfdelige serie webisodes over de Digital Out Of Home-markt. Aflevering 5: de essentiële rol van creatie.
Op 20 mei worden voor de elfde keer de prijzen uitgereikt voor Nederlands beste interactieve werk tijdens de Dutch Interactive Awards (#dia21). De deur staat nu open om te nomineren.
Gamers blijven voor velen een lastig te vatten doelgroep. Ze groeien echter rap in aantal en de mogelijkheden om ze […]
Net zoals bij andere online tools, kun je voor apps promotie inzetten om je doelgroep te bereiken. Van ASO tot App Store Advertising: 5 tips.
Het sociale klantenplatform van Sparkcentral is onderdeel geworden van Hootsuite, ooit zijn grote concurrent. Het Vlaamse bedrijf is daarmee van de ondergang gered.
Waar moet je in 2021 als data-driven marketeer op letten? Tien experts van branchevereniging DDMA blikken vooruit.
Gemeenten kunnen voortaan weer gebruik maken van WhatsApp voor hun externe communicatie. Sinds eind 2019 mochten de particuliere versie van WhatsApp en de API-variant van WhatsApp For Business hiervoor niet meer worden ingezet.
Zeven topexperts op heunrespectievelijke vakgebieden verzorgen komend kwartaal dagtrainingen rondom specifieke onderwerpen. Emerce Academy begint het jaar met een nieuwe reeks.
Daan Jongen gaat bij N=Content, het contenbureau van N=5, aan de slag als social lead. Hij zal komende maanden het social team verder uitbouwen.
IAB Nederland presenteert op Emerce een vijfdelige serie webisodes over Digital Out Of Home. Aflevering 4: de toepassing van data.
MediaMonks neemt het Amerikaanse geïntegreerde bureau Decoded Advertising over om de contenttak van S4 Capital te versterken. Aan de technologie- en datakant voegt Metric Theory zich bij MightyHive.
Reclamebureau Cogonez wordt per 1 januari 2021 overgenomen door XXS Amsterdam. Door de samenwerking ligt de focus op innovatie.
Hoe zorg je ervoor dat de juiste mensen hun gegevens bij je achterlaten? Een checklist voor het opzetten van onweerstaanbare lead magnets.
Uit het onderzoek ‘State of Advanced TV Buying (2019)’ blijkt dat dertien procent van de besluitvormers bij merken en bureaus zeggen te beschikken over basiskennis van Advanced TV. Toch geeft meer dan de helft aan dat hun kennis als gemiddeld, beperkt of zeer beperkt is. Het doel van dit eBook is om je kennis te laten maken met ‘advanced TV’. Daarnaast krijg je een beeld van de (nieuwe) markt en krijg je handvatten om deze technologie in te zetten.