Klantenservice structureel vanuit huis, met thuiswerkvergoeding
De Klantenservice Federatie (KSF) denkt dat ook na corona meer dan 50 procent van het contact met klanten vanuit huis wordt afgehandeld.
De Klantenservice Federatie (KSF) denkt dat ook na corona meer dan 50 procent van het contact met klanten vanuit huis wordt afgehandeld.
Bij potentiële klanten krijgen we het natuurlijk regelmatig over SEO. Vaak horen we dan dat SEO te lang zou duren en ze direct effect willen zien.
Sligro Food Group wil de digitale ontwikkeling van de organisatie versnellen en schakelt daarvoor de marketingkennis en -hulp van Yourzine in.
Campaign managers en online marketeers besteden veel tijd en aandacht aan het ontwikkelen van hun e-mailcampagne(s). Er wordt goed nagedacht over de body tekst, onderwerpsregel en creatieve elementen om na verzending de leads, replies en resultaten binnen te zien stromen. Klinkt ideaal toch? Helaas is dit niet altijd de werkelijkheid, soms komt je e-mail niet in de inbox van de ontvanger – met alle gevolgen van dien. Deze whitepaper beschrijft best practices voor het verbeteren van de deliverability van je e-mails.
De algehele e-commerce strategie van online retailers wordt bepaald door het business model. Je kunt twee typen businessmodellen onderscheiden: het model dat hoofdzakelijk gericht is op eenmalige aankopen en het model waarbij de nadruk ligt op het genereren van herhaalaankopen. De verschillen komt vaak heel duidelijk naar voren in de productlevenscyclus. Wie lange termijn winst wil, richt zich op acquisitie én retentie. Om dit succesvol uit te rollen zul je inzicht moeten creëren in klantgedrag en dat begint met een deepdive in de data. Deze whitepaper biedt handvatten voor het ontwikkelen van een succesvolle online marketing strategie op basis van acquisitie en retentie.
Mediagroepen SBS Belgium en DPG Media gaan nauwer samenwerken met Telenet en Proximus en reclameverkopers IP Belgium en RMB op het gebied van gepersonaliseerde reclame op televisie. Zo moet er onder meer een standaard komen.
De meeste Customer Data Platforms (CDP) schermen met kant-en-klare oplossingen. Dat klinkt makkelijk, maar in de praktijk loop je al snel tegen beperkingen aan. Het is belangrijk dat een CDP selecteert die je de volledige controle over je eigen data geeft. Hierdoor wordt het toepassen van personalisatie makkelijker en efficiënter. In deze whitepaper wordt het CDP van Squeezely als uitgangspunt genomen.
Wie zegt dat content in 2020 niet langer king is, heeft het bij het verkeerde eind. Integendeel, duurzame content is juist nu een essentieel onderdeel van je online marketingstrategie.
G-Star opent een kanaal op TikTok om onderdeel te worden van de leefwereld van zijn publiek.
Ieder bedrijf ontwikkelt content. Of het nu gaat om het vullen van een blog, het bijhouden van een nieuwsrubriek of het geven van de juiste productinformatie.
Patrick Veldhuis en Rutger Mackenbach starten Resident Media Advies. Met dit bureau willen ze adverteerders helpen met inhousing van (een deel van) het proces van zowel online- als offline media.
Het Franse Criteo brengt technologie uit waarmee webwinkels geld kunnen verdienen aan reclame-exploitatie op hun websites en apps. In de VS draait dit al een paar maanden, nu komt het naar Europa.
Websites zijn nog steeds vaak visieloos en hebben geen heldere roadmap strategie. Dat kan en moet beter. Maar hoe?
Je had ze nog van ons te goed: de congressen Emerce E-commerce Live! en Emerce Digital Marketing Live! die normaal gesproken elk voorjaar worden gehouden in de Beurs van Berlage in Amsterdam. Dit keer wordt het november. Net als bij eDay is virtuele toegang gratis.
Veel organisaties worstelen met gefragmenteerde content tussen teams, markten en platforms. Dit onderzoek kijkt naar de bedrijven die we leiders op het gebied van contentmanagement noemen en onderzoekt wat ze anders doen (Linus Linus Gregoriadis, London Research). Het onderzoek is gebaseerd op een enquête onder meer dan 700 merkmarketeers, zakelijke professionals en hun bureaus – van wie velen worden gevraagd om content namens hun klanten te beheren. Er wordt gekeken naar wat bedrijven beter zouden kunnen doen voor efficiënter contentbeheer, met een focus op grotere, enterprise organisaties.