More stories

Premium

DPG Media, Lampenlicht.nl, PostNL en VodafoneZiggo genomineerd door CRO Awards

Intergamma, DPG Media, Lampenlicht.nl, PostNL, VodafoneZiggo, Tele2 en Voetbaldirect.nl maken kans op de DDMA Dutch CRO Awards 2020 die 1 oktober worden uitgereikt.

Conversie

Waarom hebben we juist in deze tijd verhalen nodig?

 Juist in deze tijd van verandering zijn verhalen daarom belangrijker dan ooit. Ze zorgen voor sociale cohesie en zijn er om elkaar te vermaken en te begrijpen.

Contentmarketing

Topmarketeers helpen virtueel een museum in zwaar weer

Wat gebeurt er als je slimme marketinghoofden bij elkaar zet om een museum bij te staan in moeilijke tijden?

Strategy
Premium

Talpa gaat merken helpen met inhoudelijke partnerships

Talpa Network lanceert de Talpa Check-in, naar eigen zeggen een snel en simpel proces om in een vroeg stadium te checken of er merksynergie is bij adverteerders.

Online marketing
Premium

‘Ruim 70 procent overheidswebsites niet digitaal toegankelijk’

Daags voor het verstrijken van de deadline voor de nieuwe toegankelijkheidswetgeving, voldoet ruim 71 procent van alle overheidswebsites niet aan de gestelde eisen. Dit blijkt uit maandag gepubliceerd onderzoek van DigitaalToegankelijk.com onder 926 websites van Nederlandse overheidswebsites.

Web-design
Premium

Bitcoinoplichters maken site AD na

Na de nepadvertenties met bekende Nederlanders, proberen malafide bitcoinverkopers slachtoffers te lokken met imitaties van bekende Nederlandse sites.

Online advertising
Premium

Facebook, Google onder druk om profiling kinderen

Een brede groep belangenvertegenwoordigers in het Verenigd Koninkrijk eist in een open brief dat Facebook en Google stoppen met het profilering van kinderen tot 18 jaar om reclamedoeleinden.

Privacy
Premium

Facebook lanceert app voor het beheren van zakelijke accounts

Facebook heeft een nieuwe app ontworpen waarmee bedrijven hun pagina’s en profielen voor Facebook, Instagram en Messenger tegelijk kunnen beheren.

Facebook Advertising
Premium

Groningse gedupeerden coronacrisis omgeschoold tot online marketeers

De gemeente Groningen start vandaag, in samenwerking met opleider Competence Factory, het omscholingsprogramma Traineeship Future Online Marketeer. Werkzoekenden, afkomstig uit sectoren die hard zijn geraakt door corona, worden binnen dit programma klaargestoomd voor een nieuwe baan binnen de online marketing.

Recruitment

Account based marketing – dé B2B leadgeneratie strategie

De afgelopen jaren is de manier waarop bedrijven leads genereren behoorlijk veranderd. De meeste van deze demand generation strategieën zijn gericht op het close van één bepaald soort deal. Het draait om snelle conversies met een lagere orderwaarde, waarbij de DMU uit slechts één persoon bestaat. En laten we even eerlijk zijn: die droomprospect struikelt niet zomaar over je whitepaper of checklist. Deze whitepaper biedt handvatten en praktische tips voor het ontwikkelen van een moderne account based marketingstrategie.

B2B Digital

Google lanceert Ads Transparency Spotlight extensie

Google heeft onlangs een nieuwe Chrome extensie uitgebracht die gebruikers meer inzicht kan geven in hoe ze door adverteerders worden getarget.

Online marketing
Premium

Emerce B2B Digital: De omslag bij TomTom

In 2018 was de omzet uit de zakelijke markt bij navigatiebedrijf TomTom voor het eerst groter dan van de consumentenmarkt. En dus moest het marketingbeleid worden bijgesteld. Hoofd digitaal Remko Strik van TomTom vertelt volgende week op Emerce B2B Digital hoe dat proces is verlopen.

Marketing
Premium

Nieuwe country manager Benelux voor Criteo

Advertentieplatform Criteo stelt Tijmen Willems aan als country manager Benelux. Het wordt zijn taak om adverterend Nederland op de hoogte te houden over de transformatie die zijn werkgever nu doorloopt.

Online advertising
Premium

Browserextensie souffleert prijzen aan huizenkopers

De datadienst voor huizenzoekers Walter Living brengt een plug-in voor webbrowsers uit die de prijshistorie van huizen op Funda verklapt.

Marketing
Premium

Profvoetballers FC Utrecht en Almere City FC lanceren online voetbalacademie

Profvoetballers Joris van Overeem van FC Utrecht en Tim Receveur van Almere City FC hebben een online voetbalacademie gelanceerd.

Social