More stories

Premium

Merkle Nederland strategisch partner CentralPoint

Merkle Nederland wordt strategisch partner en digitaal marketing bureau voor het invullen van de groeiambities van Centralpoint als grootste IT-reseller van de Benelux.

Digital Agencies

Nicholas Piël (Surfly): ‘De klant helpen door mee te surfen’

Een verzekering afsluiten doe je tegenwoordig zelf online. Dat is handig, totdat je vastloopt op een website. Dan bel je de klantenservice, maar het is vaak lastig om precies uit te leggen waar het mis gaat. Surfly brengt daar verandering in. “Wij maken co-browse software en dat is software waarmee je mee kunt kijken met wat iemand doet op je website”, aldus founder en CEO Nicholas Piël. Aanvankelijk leek de techniek handig voor mensen die hun oma of opa online willen helpen, maar de huidige klanten zijn voornamelijk zakelijk. Meer bij Top Names.

Customer Service
Premium

Script Advertising – YouTube for Action

Wil jij gebruik maken van video én tegelijkertijd omzet of leads realiseren? Dat kan! Je leest het in deze blog.

Video
Premium

Belgische privacywaakhond: advertentiestandaard IAB overtreedt GDPR

De Belgische Gegevensbeschermingsautoriteit stelt vast dat de standaard van branche-organisatie IAB rond informatievergaring voor online advertenties de GDPR overtreedt.

Online advertising
Premium

Ruud de Langen in directie dentsu Nederland

Dentsu Aegis Network, ontstaan uit een fusie, verandert zijn naam wereldwijd in het simpelere dentsu. In Nederland wordt de directie van het lokale filiaal uitgebreid met een Chief Growth Officer, een stoel die bemand wordt door Ruud de Langen.

Marketing
Premium

Inschrijving uitreiking Dutch Interactive Awards is open

Bijna 300 cases werden ingezonden en 84 ontvingen een nominatie die ze aan twee dozijn juryleden presenteerden. Op 3 november worden de winnaars van de Dutch Interactive Awards bekend. De inschrijving voor de uitreikingsshow is nu open.

Digital Agencies

Maarten Bokhoven (ABN Amro): ‘Dankzij een innovatieve campagne lukt het ons wél om goed IT-personeel te vinden’

Tijdens Emerce Digital Marketing Live gaat Hans Voorn in gesprek met Maarten Bokhoven van ABN Amro over het vinden van IT-personeel in een moeilijke markt.

Online marketing
Premium

Instagram strenger met reclameregels influencers

Instagram gaat de reclameregels voor influencers strenger toepassen. Zij doet dat op verzoek van de Britse concurrentie- en marktautoriteit (CMA), maar de regels zullen internationaal worden toegepast.

Online marketing

Dit jaar nog tientallen trainingssessies Emerce Academy

Een les conversie-optimalisatie van een wereldtopper of leren een marketingstrategie formuleren voor de Chinese markt. Of wat denk je van een middag met sessies over Marketplace? Emerce Academy houdt tot eind 2020 nog tientallen virtuele bijeenkomsten.

E-commerce

Automatiseer jij je online marketing KPI’s al?

Online marketing wordt steeds meer geautomatiseerd. Nergens anders merk je dat zó goed als in Google Ads.

Online marketing
Premium

Infographic: Aantal toegankelijke gemeentewebsites in een jaar meer dan verdubbeld

Bijna de helft van de gemeentewebsites is digitaal toegankelijk. Dat blijkt uit onderzoek van Stuurlui naar de digitale toegankelijkheid van […]

Web-design
Premium

Klantenservice structureel vanuit huis, met thuiswerkvergoeding

De Klantenservice Federatie (KSF) denkt dat ook na corona meer dan 50 procent van het contact met klanten vanuit huis wordt afgehandeld.

Customer Service

Zo schrijf je een businesscase voor SEO

Bij potentiële klanten krijgen we het natuurlijk regelmatig over SEO. Vaak horen we dan dat SEO te lang zou duren en ze direct effect willen zien.

SEO
Premium

Marketingautomatisering Sligro naar Yourzine

Sligro Food Group wil de digitale ontwikkeling van de organisatie versnellen en schakelt daarvoor de marketingkennis en -hulp van Yourzine in.

Customer Engagement

Best practices voor een optimale e-mail deliverability

Campaign managers en online marketeers besteden veel tijd en aandacht aan het ontwikkelen van hun e-mailcampagne(s). Er wordt goed nagedacht over de body tekst, onderwerpsregel en creatieve elementen om na verzending de leads, replies en resultaten binnen te zien stromen. Klinkt ideaal toch? Helaas is dit niet altijd de werkelijkheid, soms komt je e-mail niet in de inbox van de ontvanger – met alle gevolgen van dien. Deze whitepaper beschrijft best practices voor het verbeteren van de deliverability van je e-mails.

B2B Digital