Greenhouse Group voegt labels samen in Greenhouse
Greenhouse Group voegt per 1 februari alle merken van zijn bureaus samen tot één nieuw label: Greenhouse.
Greenhouse Group voegt per 1 februari alle merken van zijn bureaus samen tot één nieuw label: Greenhouse.
“Als je eigen vrouw een beschadigde telefoon niet laat repareren bij het bedrijf waar jij voor werkt, dan kun je wel stellen dat er iets mis is met je customer journey.” Aan het woord is Ken Fontijn, Chief Digital Officer bij MediaMarkt. Tijdens de Webwinkel Vakdagen vertelt hij over de noodzakelijke transformatie die de marktleider op het gebied van consumentenelektronica onlangs heeft ingezet.
Eens in de zoveel tijd lees je over een nieuw social medium dat het hélemaal gaat worden. En een paar maanden later weet niemand meer hoe die app ook alweer heette. Nu is weer zo’n moment. Maar TikTok is here to stay.
Op 27 juni worden voor de negende keer de prijzen uitgereikt voor Nederlands beste interactieve werk tijdens de Dutch Interactive Awards (#dia19). De deur staat nu open om te nomineren.
Elke publieke omroep heeft te maken met een diverse achterban, bestaande uit kijkers, luisteraars, studiopubliek, online-consumenten, lezers, leden, enzovoorts. Om een intensievere band met deze groepen te ontwikkelen, ontwikkelde BNNVARA een connected-bereik-strategie waarbij de interesses en behoeften van het individu centraal staan.
Bescherming van de privacy is een breed gedeelde zorg. Maar liefst 94 procent van de Nederlands maakt zich zorgen over de bescherming van zijn persoonsgegevens. Een op drie mensen maakt zich zelfs veel of zeer veel zorgen. Dat blijkt uit onderzoek dat de Autoriteit Persoonsgegevens (AP) liet doen in het kader van de Dag van de Privacy.
In 2018 hebben maar liefst 640.000 Nederlanders Facebook verlaten. Dat blijkt uit het Nationale Social Media Onderzoek 2019 van Newcom dat vandaag uitkomt. Ongeveer de helft vertrekt vanwege gebrek aan vertrouwen.
Facebook heeft plannen om zijn chatdiensten te bundelen, waardoor gebruikers van WhatsApp, Instagram en Messenger berichten naar elkaar kunnen sturen. De muren tussen de diensten worden gesloopt, meldt de New York Times.
De virtuele assistent Billie op de klantenservice van bol.com ontvangt bijna de helft van alle klantcontacten bij het winkelcentrum. Hij handelt zeventig procent van de vragen met succes af.
Yoast heeft in Marieke van de Rakt een nieuwe directeur. Zij vervangt oprichter Joost de Valk, die voor WordPress aan de slag gaat.
Hoe ontwikkel je een succesvolle en toekomstbestendige customer service strategie? En wat is de rol en toegevoegde waarde van een chatbot? In dit webinar vertelt Marlous Heiser hoe zij bij adidas de social customer care strategie heeft opgezet en de Einstein chatbot van Salesforce hierin heeft geïntegreerd. Waar liggen de kansen en wat zijn de lessons learned?
KPN is tijdens de vandaag gehouden DDMA Data Dag 2019 uitgeroepen tot winnaar van de Customer Data Award 2019. In de finale in een volle Kromhouthal in Amsterdam streden de drie finalisten KPN, DELA en Zilveren Kruis om de ‘felbegeerde prijs’.
In-app advertenties werden lange tijd gekenmerkt door lage kwaliteit content en een hoge irritatiefactor bij app-gebruikers. Maar het medium is bezig met een professionaliseringsslag. Waar liggen de kansen?
Komende maandag lanceert NS naar eigen zeggen de eerste WhatsApp-thriller van Nederland: Ontspoord.
Hoe vergroot je brand awareness in tijden van cookieschaarste? Wat staat je als merk te doen nu behavioral targeting op omvallen lijkt te staan? En hoe maak je in 2019 de stap naar full funnel dialoog? Dit jaar komen we in een nieuwe werkelijkheid. Eentje waarin we in termen van media-inzet van maximaal efficiënt en redelijk effectief naar maximaal efficiënt én maximaal effectief gaan.