Meetic start datingdienst voor 50-plussers
Meetic Group, in Nederland bekend van Lexa.nl, introduceert een nieuwe datingdienst Ourtime gericht op 50-plussers. Deze groep wordt steeds groter en 75 procent zou op zoek zijn naar een partner.
Meetic Group, in Nederland bekend van Lexa.nl, introduceert een nieuwe datingdienst Ourtime gericht op 50-plussers. Deze groep wordt steeds groter en 75 procent zou op zoek zijn naar een partner.
Mediabureau IPG Mediabrands en adtechbedrijf The Next Ad gaan samenwerken op het gebied van social advertising. Beide partners spreken zelfs van een ‘langdurige relatie’.
Bedrijven moeten gebruik maken van een ‘menselijke’ conversatiestijl via sociale media. Dat betoogt Corné Dijkmans die vandaag promoveert aan de VU.
Facebook verwijderde in het eerste kwartaal van 2018 niet minder dan 538 miljoen nepaccounts. Dat was overigens minder dan de 694 miljoen van het kwartaal ervoor.
Fraude met mobiele advertenties is zowat verdubbeld ten opzichte van vorig jaar. Dat stelt het bureau Adjust uit Berlijn.
Een nieuw gezamenlijk product van Clipit en marktonderzoeker Etil geeft bedrijven en bureaus real time inzicht in de ontwikkeling en hoogte van hun NPS-score.
Door de invoering van de AVG en de inzet van de juiste marketing automation flows op je data, wordt het mogelijk om nog beter de juiste content via het juiste kanaal op het juiste moment in te zetten. Tenminste, als je dit op de correcte manier weet in te richten.
Facebook heeft de toegang tot zeker 200 apps geblokkeerd als gevolg van zijn nieuwe privacybeleid.
Tim Armstrong en Keith Weed volgen mogelijk CEO Martin Sorrell op bij reclamereus WPP.
Showpad-oprichters Pieterjan Bouten en Louis Jonckheere stoppen 600.000 euro in het Gentse Influo. Het technologiebedrijf, dat zich focust op influencer marketing, wil dat kapitaal inzetten voor een snelle internationale expansie.
Continue digitalisering binnen organisaties zorgt ervoor dat Conversion Rate Optimization (CRO) van steeds groter belang is. Voor veel B2C of e-commerce organisaties is dat niets nieuws: zij optimaliseren hun websites al jaren nauwgezet op basis van data. Dit komt binnen B2B ook steeds meer op gang, al staat het nog wel in de kinderschoenen. Op zich is dat niet heel gek, gezien conversie optimalisatie in B2B meer haken en ogen kent dan binnen B2C. Een andere aanpak is nodig.
Hoewel het proces voor B2C platforms goed ontwikkeld is, kun je deze moeilijk als blueprint op een B2B organisatie toepassen. Niet alleen omdat de customer journey vaak veel ingewikkelder is dan die van de gemiddelde webshop, maar ook vanwege het praktische probleem dat er veel minder traffic over B2B websites gaat. Gelukkig valt hiermee te werken.
Iedereen geeft korting, maar eigenlijk is dat een heel platte manier om consumenten aan je te binden. Bovendien kun je jezelf hiermee niet onderscheiden van je concurrenten, waardoor het niet langer een effectief instrument is. Hoe til je je loyaliteitsprogramma naar een hoger plan?
Full service internet bureau TRIMM, met als grote klanten Philips Lighting en Grolsch, wordt onderdeel van ICOM. Dit netwerk bestaat uit onafhankelijke reclame- en marketingcommunicatiebureaus met internationale opdrachten.
Geen of weinig bezoekers voor je site? Dat kan verschillende oorzaken hebben. In ieder geval is Google vaak de schuldige. Nog altijd komt een substantieel deel van het bezoekersverkeer van Google. Tenzij je site een brakke structuur heeft, simpelweg niet wordt geïndexeerd, je te veel websites hebt voor je activiteiten of alle content van elders komt.
De digitale advertentiemarkt in de VS heeft vorig jaar nieuwe records gebroken. In totaal werd 88 miljard dollar besteed, zo blijkt uit het laatste IAB Internet Advertising Revenue Report. Een jaar eerder ging het nog om 72,5 miljard.