Cadeaukaart blijft populair
Cadeaukaarten en -bonnen in welke vorm ook zijn nog steeds erg populair. Dat blijkt uit de grote hoeveelheid beschikbare kaarten […]
Cadeaukaarten en -bonnen in welke vorm ook zijn nog steeds erg populair. Dat blijkt uit de grote hoeveelheid beschikbare kaarten […]
Een call center of helpdesk functioneert vaak als een firewall tussen frontoffice en de klant en tussen frontoffice en backoffice. Wie echt met klanten in gesprek wil gaan, moet af van deze traditionele opzet. Door Skype for Business te combineren met een dialoogmanagementplatform kun je dialogen tussen klanten, medewerkers, groepen en partners in alle kanalen managen en integreren in het business proces. Bijkomend voordeel: het is voordeliger en effectiever dan de huidige manier van werken.
Online personalisatie is voor velen één van de grote prioriteiten. Dat is niet zo verwonderlijk: de consument vraagt om een op maat gesneden klantbeleving, de hoop is dat dit tot meer betrokkenheid leidt. Maar zo’n investering in personalisatie vraagt om de nodige aandacht.
Het nieuwe Big Data platform remiqz uit Amsterdam wil de invloed van makelaars en buikgevoel bij de selectie van voetballers verminderen. Het platform berekent op basis van beschikbare data de actuele marktwaarde van de ruim tienduizend spelers die actief zijn in clubs in Europa.
De ene na de andere grote adverteerder kiest ervoor zijn data centraal te stellen in zijn (digital) marketingstrategie en kiest ervoor om een Data Management Platform (DMP) te gebruiken om zijn data maximaal te laten renderen. Onderstaande vier vragen blijven hierbij terugkomen.
Belvilla bemiddelt bij de verhuur van vakantieverblijven in 24 Europese landen. Dat klinkt simpel, maar het is een complex product met een bijzondere doelgroep, vertelt Director of Marketing Eylard Wurpel. “Mensen willen de controle hebben over hun boeking en stellen daarom zeer specifieke vragen. Of er koffiefilters zijn, bijvoorbeeld.”
Blockchain heeft de potentie om in hoog tempo de wereld van customer loyalty te veranderen. Weg met de talloze spaarkaartsystemen. Een digitale grootboektechnologie zorgt voor een verbeterslag.
ABN AMRO is naar eigen zeggen de eerste sociale zoekmachine van Nederland gestart. Via The Good Search zijn makkelijker sociale ondernemingen te vinden.
Wat is nou daadwerkelijk de waarde van een online advertentie-impressie? Het is een steeds terugkerende discussie, waar het definitieve ei nog niet over is gelegd.
TamTam en Estate Internet bouwen de komende vier jaar samen verder aan het nieuwe platform van De Haagse Hogeschool. De website wordt volgens beide partners beter afgestemd op de verschillende doelgroepen.
CRM Partners Group heeft brightONE IT Services BV overgenomen. Met de overname verwacht het Nederlandse bedrijf marktleider te worden op het gebied van customer engagement.
DEEN supermarkten heeft sinds deze maand via affiliate marketing-netwerk zanox al zijn boodschappen voor het affiliateprogramma ter beschikking gesteld. Tot dusverre beperkte het aanbod zich tot bloemen.
Schiphol heeft zijn site en app in het nieuw gestoken. Dit markeert voor de luchthaven de grote stap in de digitale transformatie die het komende jaren doorloopt.
Welke marketeer wil dat nu niet: snel en efficiënt klantgedrag voorspellen en strategische upsell-mogelijkheden identificeren? ClearPredictions is nu al nauwkeuriger dan Google Prediction, zegt bedenker Onno Pistorius.
Reclameverkoper Ster gaat komend jaar met programmatic beginnen. Dat zegt Frank Volmer, die in september begon als nieuwe directeur, in het nieuwste nummer van Adformatie.