AdTech-industrie moet vertrouwen van consument terugwinnen
De digitale consument moet weer keuze en controle krijgen over zijn eigen data. Alleen zo kan er weer vertrouwen komen in de AdTech-industrie.
De digitale consument moet weer keuze en controle krijgen over zijn eigen data. Alleen zo kan er weer vertrouwen komen in de AdTech-industrie.
Met miljoenen datapunten en foto’s van cameravallen werd ‘Unseen Empire’ ontwikkeld: een datagestuurd spel waarmee gamers zich wildlife researcher wanen.
Zet je e-mailmarketing in voor je bedrijf? Ontdek de tips waarmee je de content van e-mail nieuwsbrieven optimaliseert, waardoor het bereik vergroot.
De respons op geadresseerde reclamepost, oftewel direct mail, neemt toe. De afgelopen vier jaar is de gemiddelde respons met 69 procent gestegen: van 16 naar 27 procent. Dat blijkt uit onderzoek van MetrixLab in opdracht van PostNL onder meer dan 400 directmailcases.
Een goede marketingvideo kan meer doen dan alleen naamsbekendheid genereren. Zet de volgende stap naar conversie en resultaat.
Google stelt het cookieloze tijdperk uit, maar dat is geen reden om je 1st-party datastrategie uit te stellen: 5 stappen om klaar te zijn voor de toekomst.
Omdat content op social media meestal geluidloos wordt bekeken, is ondertiteling in videomarketing een must. En bovendien laaghangend fruit.
Het luxe herenmodemerk OGER besluit fors in online marketing te investeren en schakelt daarvoor de diensten van Abovo Maxlead in.
De digitale strategie van het Wereld Natuur Fonds staat volledig in het teken van relevantie, de eindgebruiker en een breed aanbod.
Uitdaging is binnen enkele jaren 1 miljard mensen op een design-fiets te krijgen. Maar de customer journey bij VanMoof is niet rechtlijnig.
Het realiseren van groei voor je start-up of bedrijf is geen kwestie van het uitrollen van een aantal trucjes. Het gaat om een heel proces.
De online omzet van STER is in de eerste zes maanden van dit jaar tot onder de miljoen euro gedaald. De exploitant van publieke omroepen spreekt over een daling van 77 procent ten opzichte van begin 2020.
Er is veel bijgekomen op het gebied van digital marketing. Veel bedrijven weten nog niet goed wat ze daarmee aan moeten. Dit whitepaper geeft inzicht in de opties die je hebt als je overweegt samen te werken met een agency.
Het belang van Instagram is groot: veel jonge gebruikers en groot actief gebruik. 9 adviezen om je marketing op Instagram naar een hoger plan te tillen.
E-mailmarketing wordt bijna niet meer op zichzelf uitgeoefend. Slechts 30 procent van de respondenten besteedt zijn tijd bijna volledig tot volledig aan e-mailmarketing. Onder adverteerders is dit zelfs 25 procent. Dat blijkt uit onderzoek van de DDMA Commissie E-mail, uitgevoerd in de aanloop naar de DDMA Email Summit 2021.