More stories

Premium

Derde Zweedse overname voor Azerion

Azerion neemt het Zweedse mobiele advertentiebedrijf Keymobile over. Daarmee wil het Nederlandse bedrijf het meest uitgebreide en geïntegreerde advertentieaanbod van de game-industrie aan Europese uitgevers en adverteerders realiseren.

Marketing
Premium

Jeroen Oosterbaan verruilt AH voor Mediabrands

Mediabrands heeft Jeroen Oosterbaan aangesteld als nieuwe Managing Director Marketing Sciences, de afdeling die bestaat uit data consultants, analisten en datawetenschappers werkzaam voor de labels van Mediabrands; Initiative, UM, Reprise en YUNE.

Digital Agencies

Zes fouten bij het implementeren van nieuwe CRM & Sales software

Prachtige nieuwe tool: problemen opgelost! Helaas niet. Dit zijn de zes grootste valkuilen bij de implementatie van nieuwe CRM & Sales software.

HubSpot
Premium

MPG.Group breidt uit in Benelux met overname Gicom

Contentmarketingbureau MPG neemt het Antwerpse Gicom over. Gicom is het grootste en oudste, en daarmee volgens de nieuwe eigenaar het meest stabiele, content marketingbureau van België.

Digital Agencies

Adverteren via Marketplaces: Bol.com en Amazon.nl vergeleken

Marketplaces als Bol.com en Amazon bieden interessante mogelijkheden voor Marketplaces Marketing. Lees alles over advertentiemogelijkheden op marketplaces.

Marketplaces
Premium

Channel 4 exploiteert digitale video met programmatic reclame

De Britse tv-zender Channel 4 gaat zijn digitale video-archief exploiteren met real time bidding. Dat is jargon voor adverteren op persoons- of huishuisniveau.

Programmatic

Collaborative ads: Samenwerken in sociale media en SEA

Collaborative ads: retailers en merken werken samen. Onder andere op Google, Facebook en Instagram. Hoe gaat het in zijn werk en wat zijn de best practices?

Online advertising
Premium

Abonneren op nieuwsbrieven in Twitter wordt eenvoudiger

Twitter gebruikers kunnen zich straks rechtstreeks abonneren op een nieuwsbrief van andere Twitteraars die gebruik maken van de Revue-dienst voor betaalde nieuwsbrieven.

E-mailmarketing
Premium

BTC Direct sponsor van Club Brugge

Cryptowisselkantoor BTC Direct wordt met zijn crypto-app BLOX voor de komende twee seizoenen mouwsponsor van het voetbalelftal van Club Brugge.

Marketing
Premium

Marketingbeurs DMEXCO dit jaar weer virtueel

De Europese marketingbeurs en congres DMEXCO vindt dit jaar vanwege corona nog een keer compleet in online setting plaats. Het event begint over drie weken, maar de deuren voor de lobby zijn alvast open gezet.

Marketing

Data waren nog nooit zo belangrijk: Haal er dus het maximale uit

Data zijn dé basis van marketing vandaag de dag. Haal er het maximale uit: minder fragmentatie, duidelijke metrics, samenwerking met IT, en meer.

Data

De arbeidsmarkt staat in brand! Wat nu?

Krapte op de arbeidsmarkt! Trek desondanks de juist mensen dankzij creatievere werving: minder cv’s, meer video. Lees hier de tips en beluister de podcast.

Recruitment
Premium

Nieuwe leiding voor influencerbureau Femmefab

Bregje van Iperen (32) en Sanne Konings (30) vormen per 1 september de nieuwe directie van Femmefab, het bureau gespecialiseerd in influencer samenwerkingen voor de vrouwelijke doelgroep.

Influencer marketing
Premium

STROOM wint aanbesteding mediabureau van TNO

Mediabureau STROOM wordt verantwoordelijk voor de on- en offline mediastrategie advies, -planning en -inkoop voor innovatie- en kennisorganisatie TNO.

Marketing
Premium

Firefox test sponsorde zoeksuggesties

Mozilla probeert toch weer nieuwe inkomstenbronnen aan te boren met Firefox Suggest. Dat is een zoekfunctie die gesponsorde zoekresultaten toont. De functie wordt momenteel alleen getest onder een klein aantal gebruikers in de Verenigde Staten.

Online advertising