Justin Meijer (Rabobank): “Bij de klantenservice kun je met voice het meeste succes behalen”
In 2018 was Rabobank de launching partner bij de Nederlandse versie van de Google Assistent. Product Manager Justin Meijer over de Rabobank Voice Assistent.
In 2018 was Rabobank de launching partner bij de Nederlandse versie van de Google Assistent. Product Manager Justin Meijer over de Rabobank Voice Assistent.
dentsuACHTUNG! breidt het bureau verder uit met een nieuwe hub gespecialiseerd in merkpositionering en identiteit. Tabi Aziri, Gerben van der Zwaard en Joeri Bakker leiden het team dat nieuwe en gevestigde merken de juiste fundering moet geven voor de klantreis.
RapNieuwsTV, Instavandaag, Streamwijzer, Chicklit.nl en Skoften zijn vanaf vandaag onderdeel van Just Another Network. Het jongerennetwerk gaat exclusief de exploitatie van deze titels verzorgen.
Een goede contentmarketingstrategie draait niet alleen om de content zelf, maar ook om de totale customer journey en het verbinden van contentkanalen.
Coolblue laat zien hoe je YouTube slim inzet. Het bedrijf weet waarvoor gebruikers naar het platform komen en speelt daar op in met zijn productrecensies.
Onder invloed van digitalisering worden B2B-relaties vluchtiger. Voor B2B-marketeers die technologie omarmen is er een wereld te winnen in de buyer journey.
Branchevereniging DDMA vindt een verbod op advertentie-activiteiten op digitale platforms onacceptabel. Zij reageert hiermee op een brief van Europarlementariërs. Het is effectiever om te kijken hoe we het bestaande advertentie-ecosysteem kunnen verbeteren, zegt de vereniging.
In 2021 had LinkedIn ruim 5 miljoen gebruikers, vooral professionals. Reden genoeg om de targetingmogelijkheden voor advertenties nader te bekijken.
Snap kondigt de lancering aan van Arcadia, een nieuwe wereldwijde creatieve studio voor branded augmented reality.
Instagram gebruikers kunnen vanaf vandaag ook berichten plaatsen via het web. Tot voor kort konden op het web alleen berichten gelezen worden. Er zijn wel beperkingen: video’s mogen niet langer zijn dan een minuut.
Een website die écht is gemaakt rondom een optimale gebruikservaring helpt enorm in de klantreis. Met deze richtlijnen realiseer je de best mogelijke klantervaring.
Voor dit rapport hebben we 2000 consumenten onderzocht om te ontdekken waar ze op letten bij het kiezen van een merk. In de antwoorden zien we een belangrijke ontwikkeling; betrouwbaarheid.
Linehub neemt een strategisch belang in market intelligence specialist Trendata en marketingbureau New-Media.
Hoe maak je een wereldwijd Corporate Social Responsibility (CSR)-programma lokaal relevant? Bijvoorbeeld door samenwerking met partners: doing well by doing good.
Meer dan zestig procent van de producten die in Google Smart Shopping-campagnes zitten, worden amper vertoond. Webwinkels voelen zich niettemin genoodzaakt die sleepers te blijven tonen.