HEINEKEN geeft horecaondernemers toegang tot marktdata
TAPP gaat samenwerken met Heineken om Nederlandse horecaondernemers te voorzien van waardevolle inzichten op basis van actuele verkoopdata.
TAPP gaat samenwerken met Heineken om Nederlandse horecaondernemers te voorzien van waardevolle inzichten op basis van actuele verkoopdata.
Webwinkels moeten grootser gaan nadenken over de inzet van retailmedia. De opties gaan voorbij het handmatig verkopen van een paar advertentieposities in de winkel.
Van alle online platformen scoort TikTok, net zoals vorig jaar, het hoogst op de zogenoemde Ad equity-ranglijst van Kantar. Hoewel TikTok alleen in Taiwan op de eerste positie staat, heeft het platform zowel in Nederland als Amerika de hoogste positie op de Ad equity-ranglijst voor online mediamerken.
De Ierse Data Protection Commission (DPC) heeft WhatsApp een boete opgelegd van 225 miljoen euro omdat het de Europese privacywetgeving heeft geschonden. Het is de grootste boete voor de DPC ooit.
Na Twitter is ook Linkedin alweer gestopt met zijn Stories formaat, verhaallijnen met een vluchtig karakter. Op 30 september stopt de ondersteuning.
Reclameclub IAB publiceert standaarden die het makkelijker moet maken voor adverteerders en reclamebureaus om te adverteren in games.
NS blijft werken met het bureau Merkle voor de CRM en digitale marketing diensten. Merkle ondersteunt NS bij het optimaliseren en het ontwikkelen van multidisciplinaire campagnes en het delen van kennis en ervaring op het gebied van Customer Experience Management en als strategisch partner voor advies op het gebied van innovatie.
Hoe bereik je millennials en Gen Z? Door ze beter te begrijpen. Met deze inzichten weet je hoe beter in kunt spelen op de behoeften van deze doelgroepen.
Er komt veel kijken bij een sitemigratie. Hoe zorg je ervoor dat het schrijven van de redirects voor een sitemigratie efficiënt verloopt?
Heel veel vragen kreeg KLM binnen toen de coronapandemie begon. Door Messenger efficiënter in te zetten lukte het om die sneller te beantwoorden.
Natascha Chamuleau is Chief Advertising Officer bij WeTransfer, de Nederlandse dienst voor het delen van grote bestanden, die tevens geldt als eigenzinnig advertentieplatform. En dat balancerend samenbrengt met een maatschappelijke missie. “We zijn geen performancemarketingplatform. Impact maken gaat boven converteren.”
LinkedIn neemt volgens eMarketer een groot deel van de Amerikaanse B2B display advertentiemarkt voor zijn rekening. De advertentie-kwartaalomzet kwam onlangs voor het eerst boven de 1 miljard dollar uit, een stijging van 97 procent jaar op jaar. In deze infographic wordt uitgelegd waarom je als B2B marketeer niet om Linkedin heen kunt.
De advertentietechnologie waar veel retailers hun lokale reclamecampgnes mee optuigen, AdCombi, wordt internationaal als selfservice-oplossing beschikbaar gesteld.
De ondergang van de fysieke winkel lijkt soms in zicht. Dat is niet zo. Drie tips om fysieke winkels relevant en aantrekkelijk te houden in de toekomst.
Het genereren van nieuwe business is de belangrijkste activiteit van B2B-marketeers. Hoe doen ze dat, wat werkt, wat zijn de trends? Cijfers uit onderzoek.