Creative14,9KPremiumRedactieEmerceDIA: Nederlands beste werk in de categorieën Communities, Content en ServiceCreativePremium
Analytics43,8KArjan DoppenbergOrangeValleyWat is de impact van Intelligent Tracking Prevention op online marketing?Analytics
Online advertising71,9KThomas LammersNEWCRAFTZo profiteer je optimaal met adverteren op Amazon tijdens Prime DayOnline advertising
Creative16,2KPremiumRedactieEmerceDIA: Nederlands beste werk in de categorieën Corporate en Digitale transformatieCreativePremium
Artificial Intelligence23,2KPremiumMaurits KapteinMauritskaptein.comMachine Learning en AI: Wat kunnen computers nog niet?Artificial IntelligencePremium
Online marketing13,2KFrank BenschopRepriseEmerce Digital Marketing Live 2019: Opvallen of juist aandacht verdienen?Online marketing
Creative17,6KRedactieEmerceDIA: Nederlands beste werk in de categorieën Nieuwe interfaces, Disrupter en ToolsCreative
Payment28,2KArjan BolMastercardDe trends van Money 20/20: open banking, Strong Customer Authentication en tokenizationPayment
Analytics72,1KHarm LinssenRelevant OnlineFirefox schoffeert uitgevers en adverteerders in een poging haar nieuwe browser te promotenAnalytics
Creative25,5KRedactieEmerceDIA: Nederlands beste werk in de categorieën Data, B2B Commerce en E-commerceCreative
Conversie23,5KTom van HagenOogst, a Merkle companyFeed-based marketing geeft ultieme relevantie voor de Formule 1-liefhebberConversie
Strategy34KArnold MaskatAdwise – Your Digital BrainTransformeren op basis van data? Volg deze vier stappenStrategy
B2B Digital22,5KGerrit EnthovenIntershop CommunicationsSpare parts: servitization en ‘pay per use’ zijn dé verdienmodellen voor de toekomstB2B Digital
Customer Experience30,2KRobert KruisZendeskKlanten zijn vaker ontevreden en dat is positiefCustomer Experience