Intracto Group breidt uit met creatief bureau Force451
Intracto Group kondigt vandaag zijn zoveelste Nederlandse overname aan. Het Haagse Force451 wordt toegevoegd aan het Belgische full-servicebureau.
Intracto Group kondigt vandaag zijn zoveelste Nederlandse overname aan. Het Haagse Force451 wordt toegevoegd aan het Belgische full-servicebureau.
Reprise Digital zet de digitale mediawerkzaamheden van verzekeraar Interpolis voort. De samenwerking omvat de digitale strategie, -experience, -media en -content werkzaamheden.
Online advertenties voor namaakproducten liggen juridisch gevoelig: wie is er aansprakelijk? Wat platforms móéten en wat benadeelde merken kúnnen doen.
Growth Marketing is populair. Maar wat betekent dit nu eigenlijk echt? En is deze werkwijze geschikt voor elk bedrijf? De randvoorwaarden en werkwijzen.
Binnen B2B is leadgeneratie heel belangrijk. Marketing automation wordt een steeds groter onderdeel van deze strategie.
Vodafone, Ziggo, Pon en Thomas Cook zetten conversational marketingcampagnes in. Met slimme AI en interactief design zorgen ze voor een betere klantrelatie.
Zoekmachines willen betrouwbaarheid. In de SEO-wereld wordt de betrouwbaarheid van een website ‘autoriteit’ genoemd. Wat is het en hoe verbeter je het?
S4Capital lanceert Media.Monks, een nieuw, overkoepelend merk dat de merken MediaMonks en MightyHive integreert. Beiden worden visueel vertegenwoordigd in een dynamisch logo met de iconische zeshoek van MightyHive.
Jolanda Bakker, Director Marketing & Commercial Operations bij Vattenfall over het verdwijnen van third-party cookies: “Afwachten of wegduiken heeft geen zin.” Deel 7 (slot) uit de interviewserie over het verdwijnen van cookies.
Clear Channel Nederland heeft de concessie voor buitenreclame gewonnen in de gemeente Almere. Het betreft een exclusieve overeenkomst met een minimale looptijd van 10 jaar.
De Spotler Group neemt branchegenoot Squeezely op in haar groeiende portfolio van gelijkgestemde marketingtechnologiebedrijven. Financiële details zijn niet bekend gemaakt.
Tienduizenden interacties vanuit 141 landen. De gepersonaliseerde campagne rond Team Jumbo-Visma zorgde tijdens de Tour de France wereldwijd voor buzz.
Clear Channel mag de komende tien jaar de advertentieruimtes in de Belgische treinstations beheren.
De advertentieactiviteiten van Amazon blijven snel groeien. Het is inmiddels een van de belangrijkste inkomstenbronnen.
In de Nederlandse E-mail Marketing Benchmark 2021 van Spotler en Tripolis zijn 845.000 campagnes opgenomen. Er komen interessante zaken uit naar voren.