More stories

Premium

Intracto Group breidt uit met creatief bureau Force451

Intracto Group kondigt vandaag zijn zoveelste Nederlandse overname aan. Het Haagse Force451 wordt toegevoegd aan het Belgische full-servicebureau.

Digital Agencies
Premium

Reprise Digital behoudt Interpolis als klant

Reprise Digital zet de digitale mediawerkzaamheden van verzekeraar Interpolis voort. De samenwerking omvat de digitale strategie, -experience, -media en -content werkzaamheden.

Digital Agencies

Online advertenties preventief screenen op merkinbreuk: Nee, tenzij de screener tindert

Online advertenties voor namaakproducten liggen juridisch gevoelig: wie is er aansprakelijk? Wat platforms móéten en wat benadeelde merken kúnnen doen.

Legal

Is Growth Marketing geschikt voor elk bedrijf?

Growth Marketing is populair. Maar wat betekent dit nu eigenlijk echt? En is deze werkwijze geschikt voor elk bedrijf? De randvoorwaarden en werkwijzen.

Strategy

De volgende stappen in B2B marketing automation

Binnen B2B is leadgeneratie heel belangrijk. Marketing automation wordt een steeds groter onderdeel van deze strategie.

B2B Digital

Conversational marketing: converteren door converseren

Vodafone, Ziggo, Pon en Thomas Cook zetten conversational marketingcampagnes in. Met slimme AI en interactief design zorgen ze voor een betere klantrelatie.

Dialogue Marketing

Hoe versterk je de SEO-autoriteit van je website?

Zoekmachines willen betrouwbaarheid. In de SEO-wereld wordt de betrouwbaarheid van een website ‘autoriteit’ genoemd. Wat is het en hoe verbeter je het?

SEO
Premium

S4Capital lanceert Media.Monks, één overkoepelend merk voor al zijn activiteiten

S4Capital lanceert Media.Monks, een nieuw, overkoepelend merk dat de merken MediaMonks en MightyHive integreert. Beiden worden visueel vertegenwoordigd in een dynamisch logo met de iconische zeshoek van MightyHive.

Digital Agencies

Jolanda Bakker (Vattenfall): ‘Elk contactmoment moet je benutten’

Jolanda Bakker, Director Marketing & Commercial Operations bij Vattenfall over het verdwijnen van third-party cookies: “Afwachten of wegduiken heeft geen zin.” Deel 7 (slot) uit de interviewserie over het verdwijnen van cookies.

Online marketing
Premium

Clear Channel Nederland nieuwe buitenreclame exploitant in gemeente Almere

Clear Channel Nederland heeft de concessie voor buitenreclame gewonnen in de gemeente Almere. Het betreft een exclusieve overeenkomst met een minimale looptijd van 10 jaar.

Marketing
Premium

Moederbedrijf Spotler lijft Squeezely in

De Spotler Group neemt branchegenoot Squeezely op in haar groeiende portfolio van gelijkgestemde marketingtechnologiebedrijven. Financiële details zijn niet bekend gemaakt.

Digital Agencies

Personalisatie-acties als succesformule in Tour de France campagne

Tienduizenden interacties vanuit 141 landen. De gepersonaliseerde campagne rond Team Jumbo-Visma zorgde tijdens de Tour de France wereldwijd voor buzz.

Social
Premium

Clear Channel sleept megacontract voor reclame Belgische treinstations binnen

Clear Channel mag de komende tien jaar de advertentieruimtes in de Belgische treinstations beheren.

Online advertising
Premium

Amazon groeit flink als advertentieverkoper

De advertentieactiviteiten van Amazon blijven snel groeien. Het is inmiddels een van de belangrijkste inkomstenbronnen.

Marketing

E-mailmarketing in 2020 geanalyseerd: Impact corona en andere trends

In de Nederlandse E-mail Marketing Benchmark 2021 van Spotler en Tripolis zijn 845.000 campagnes opgenomen. Er komen interessante zaken uit naar voren.

E-mailmarketing