More stories

Checklist: Versnel de ROI op merkinvesteringen

Alle medewerkers zijn cruciaal voor het succes van de branding van je bedrijf. Of het nu gaat om het verzenden van e-mails, het presenteren van verkooppraatjes, netwerken op een evenement of het ontwerpen van social media assets. Het is essentieel dat interne teams zijn afgestemd op de merkidentiteit en over de tools beschikken die ze nodig hebben om on-brand te blijven. Deze checklist focust op de drie belangrijkste basisprincipes voor het verhogen van de ROI op merkinvesteringen.

Contentmarketing

People-based marketing en manieren om de juiste doelgroep te vinden 

People-based marketing start bij het leren kennen van je klanten, gebruikers of fans (in vervolg: klanten). Maar hoe start je zoiets op?

Online marketing
Premium

Wat is de relatie tussen ITP en Programmatic Advertising?

Er gebeurt momenteel veel in het landschap van ITP. Wat is de relatie tussen ITP en Programmatic Advertising? En welke ontwikkelingen zien we hier?

Native advertising
Premium

Merkle nieuwe digitale partner Perry Sport

Merkle wordt de digitale partner van Perry Sport. De bedoeling is om de positie als omnichannel retailer nog verder te verstevigen met behulp van digitale marketing.

Digital Agencies
Premium

Hashtag al dertien jaar oud

Twitter vierde zondag de dertiende verjaardag van de #hashtag. In de afgelopen jaren groeide het welbekende ‘hekkie’ uit tot wereldwijd fenomeen.

Twitter/X

De voor- en nadelen van Facebook shops

We laten je graag de voor- en nadelen zien van Facebook Shops en bespreken ook nieuwe features als Live Shopping. 

Social

Hoe gebruik je Facebook live voor je business?

Facebook live is een krachtige manier om een band op te bouwen met je volgers. Als merk sta jij in direct contact met fans.

Social

Het belang van actuele en variërende advertenties

Veel organisaties zetten meerdere kanalen in om hun boodschap via de juiste manier, op de juiste tijd, aan het juiste publiek over te brengen.

Online advertising
Premium

Klassieke weergave Facebook verdwijnt in september

De nieuwe vormgeving van Facebook gaat in september in, en de oude verdwijnt dan, ondanks felle kritiek van gebruikers.

Facebook

Hoe de cookieloze wereld dwingt om de marketingstrategie te herzien

Een cookieloze wereld dwingt de markt na te denken over meerwaarde en doelgroepkennis en hoe we onze strategieën hierop aanpassen.

Data
Premium

Out of Home: ‘2020 is verloren jaar’

De Out of Home markt krabbelt weer op na de versoepeling van de maatregelen rond COVID-19. Gedurende de zomerperiode hebben […]

Online advertising

Rijdend de toekomst van SEO tegemoet

De automotive branche wordt gekenmerkt door een enorme variëteit aan behoeften van de doelgroep en de sleutel hierin vinden onderscheidt het kaf van het koren. 

SEO

LinkedIn expert Corinne Keijzer: ‘Stop met het delen van corona-content’

Wat zijn de tips van Corrine Keijzer over het gebruik van social media ten tijde van een crisis? ‘Veel mensen blijven hangen in de corona-content. Ik denk dat je dat echt weer los moet laten, terug naar je eigen werkzaamheden waar jij goed in bent: laat dat vooral zien. Er komt een tijd dat jouw klanten weer op zoek zijn naar jou. Hoe graag je het ook over corona wil hebben, LinkedIn is daar gewoon niet het podium voor.’

Social
Premium

Privacy-activist Schrems klaagt bedrijven aan wegens privacy shield

De Oostenrijkse privacyadvocaat Max Schrems heeft namens de door hem opgerichte organisatie Noyb niet minder dan 101 klachten ingediend bij […]

Privacy

Daan Vrijsen (Abovo Media): ‘Klanten willen steeds meer inzicht in de effecten van hun campagnes’

Tijdens Emerce Digital Marketing Live gaat Hans Voorn in gesprek met Daan Vrijsen van Abovo Media over de wens van klanten om meer inzicht in de effecten van hun lopende campagnes te krijgen.

Online marketing