LinkedIn krijgt nieuwe vormgeving en functies
LinkedIn introduceert een nieuw ontwerp voor zowel web als mobiel, inclusief nieuwe sociale functies. Het is vijf jaar geleden dat het ontwerp voor het laatst werd aangepast.
LinkedIn introduceert een nieuw ontwerp voor zowel web als mobiel, inclusief nieuwe sociale functies. Het is vijf jaar geleden dat het ontwerp voor het laatst werd aangepast.
Ook Pinterest adopteert het zogenoemde Stories formaat dat ooit door Snapchat is bedacht en later door onder meer Instagram is overgenomen.
PayPal gaat in bankkaarten uitgeven in Frankijk, Ierland, Italië, Oostenrijk en Spanje in samenwerking met Mastercard.
Facebook, YouTube en Twitter hebben afgelopen week een akkoord gesloten met de World Federation of Advertisers (WFA) om haatberichten beter te bestrijden. Deze stap, waarover bijna een jaar is onderhandeld, komt na een adverteerdersboycot afgelopen zomer.
Prescriptive analytics is het datagedreven antwoord op de vraag ‘wat nu?’. Hoewel de term al jaren rondgaat, blijft brede implementatie uit. Daardoor worden kansen gemist.
E-commerce bedrijven spenderen doorgaans vele duizenden euro’s aan online advertising. Alleen is opzetten, opschalen of zelfs pauzeren van campagnes niet […]
Leverancier van kantoor- en magazijnartikelen Manutan opent een eigen afdeling customer experience. Dat is onderdeel van een grotere, internationale omslag van het bedrijf. Marketing- en e-commerce krijgen daarin een centrale rol.
Ik vroeg 9 ervaren tekstschrijvers uit de CopyRobin stal naar hun favoriete schrijftools, ervaringen en tips. Samen met mij delen zij hun tips en tools op het gebied van research en inspiratie, spelling en grammatica, leesbaarheid en SEO.
Data-driven organisaties maken in toenemende mate gebruik van real-time inzichten. Maar hoe gebruik je dat op de juiste wijze?
TikTok wordt een superapp, oftewel een app als WeChat waarmee je van alles kunt doen. Dat voorspelt TikTok marketeer Fabian Bern van MANY die 8 oktober spreekt op Emerce eDay. “TikTok zal zich echt gaan onderscheiden van Instagram. Die zullen ongetwijfeld onderdelen gaan kopiëren, maar daarmee heb je de cultuur nog niet te pakken.”
Google presenteert vandaag op DMEXCO nieuwe targetingopties voor lokale retailers en maakt smartbidding geschikt voor omnichannel winkeliers.
‘Iedereen wil elkaar natuurlijk weer gewoon zien.’ Met die woorden opende Gerald Böse van Koelnmesse vanochtend de virtuele versie van Dmexco, het grootste marketingcongres van het Europese continent. Compleet met virtuele beursvloer, maar zonder het geroezemoes van een drukke congreszaal in Keulen.
Intergamma, DPG Media, Lampenlicht.nl, PostNL, VodafoneZiggo, Tele2 en Voetbaldirect.nl maken kans op de DDMA Dutch CRO Awards 2020 die 1 oktober worden uitgereikt.
Juist in deze tijd van verandering zijn verhalen daarom belangrijker dan ooit. Ze zorgen voor sociale cohesie en zijn er om elkaar te vermaken en te begrijpen.
Wat gebeurt er als je slimme marketinghoofden bij elkaar zet om een museum bij te staan in moeilijke tijden?