Ineens verlangt menigeen weer naar Hyves
Na alle kritiek op Facebook verlangen sommigen weer naar Hyves, het sociale netwerk dat in 2013 is gestopt. Studenten Joas Hoogendijk en Patrick van der Nat zijn al een jaar bezig met de rentree van Hyves.
Na alle kritiek op Facebook verlangen sommigen weer naar Hyves, het sociale netwerk dat in 2013 is gestopt. Studenten Joas Hoogendijk en Patrick van der Nat zijn al een jaar bezig met de rentree van Hyves.
Michel Bodaan neemt je op Emerce Conversion mee in de ontwikkeling van de mediastrategie van PostNL door de jaren heen. Hij doet dat samen met Sander Blokker van Addurance. Bodaan is online media manager bij PostNL en verantwoordelijk voor de displaystrategie en advertentie-inkoop.
Digitaal productiebureau Qban is verhuisd naar Rotterdam en verandert zijn naam in Havana Harbor. “Qban stond bij de oprichting voor Quality Banners, maar doen we veel meer”, zegt Maarten de Vries van moederbedrijf Digital Agency Group. “We onderscheiden ons in creatie.”
Mark Zuckerberg wil ondanks de crisis waarin het verzeild is geraakt geen betaalde versie van Facebook zonder gerichte marketing introduceren. “Onze ervaring is dat gebruikers relevante advertenties willen in plaats van helemaal geen advertenties. Gebruikers kunnen zelf bepalen hoeveel informatie ze willen delen.”
Als voor het vuurpeloton. Zo zal Mark Zuckerberg zich waarschijnlijk voelen als rond 20.15 uur Nederlandse tijd leden uit de Senaat hem gaan ondervragen in het Amerikaanse Capitool. Een team van experts heeft Zuckerberg voorbereid op het verhoor.
Hotelchamp breidt het platform dusdanig uit dat hoteliers er al hun marketingactiviteiten op kunnen managen. Op deze manier wil Hotelchamp een complete marketinghub worden voor hoteliers.
De spamboete die in 2013 is opgelegd aan marketingbedrijf Daisycon gaat niet van tafel. Dat heeft het Beroep voor het bedrijfsleven (CBb) begin april bepaald. De bestuurders hoeven echter geen extra boetes te betalen.
Dit is niet het zoveelste saaie lijstje over SEO-teksten schrijven. Dit gaat over Fight Club hebben, Jinek, Telfort-reclames… Voorbeelden waaruit blijkt hoe je een publiek boeit, een goed verhaal vertelt, en dat is dankzij Google’s RankBrain steeds belangrijker geworden voor de score van je teksten in de zoekresultaten.
De stad en provincie Groningen beginnen een mediacampagne om zich te vestigen als een van Nederlands leidende digitale steden.
Digitalisering verandert de rol van de salesmedewerker in de B2B-sector drastisch. Is er nog een rol voor sales? En zo ja, hoe ziet deze eruit?
Twitter heeft de veranderingen die het binnenkort in zijn API zou doorvoeren opgeschort. Dat is goed nieuws voor de makers van Tweetbot, Twitterific, Tweetings en Talon, want die waren net van plan om protest aan te tekenen.
De advertentie-uitgaven op digitale media blijven stijgen wat gevolgen heeft voor de hele supply chain. Zowel aan de vraag- als de aanbodkant wordt de roep om transparantie steeds groter. Wat gaat er dit jaar gebeuren?
Vacaturesite Jobbird verlaat zijn kantoor in Laren en verkast naar de Herengracht in Amsterdam. Van daaruit wil ondernemer Jan-Peter Cruiming beter de Europese markt kunnen bewerken.
Online advertenties zijn luidruchtig, verstorend, arrogant en onvriendelijk. Dat niet alleen: met ontwikkelingen als de Algemene Verordening Gegevensbescherming, de opkomst van adblockers en Google die ‘slechte advertenties’ blokkeert, wordt de status quo steeds onhoudbaarder. Iedereen weet het, dus waarom doen we er niets aan?
Britt van Smeerdijk is met haar bedrijf Booming Productions afgelopen zaterdag tijdens de Dag van de ZZP’er uitgeroepen tot Freelancer van het Jaar 2018. Van Smeerdijk beheert YouTube-kanalen voor bedrijven.