More stories

Marketingtechnologie: hoe je een platform kiest en wat je ermee kunt

Datagestuurde marketing: hoe kies je? Wat zijn de capaciteiten en voordelen van verschillende soorten platforms? Een overzicht inclusief vergelijkingstabel.

Marketing automation

Intertoys: hoe bouw je een omnichannel brand-strategie in corona-tijd?

Je brand-strategie on- en offline uitrollen, verdeeld over relevante kanalen is een must. Maar hoe doe je dat tijdens de coronapandemie?

B2B Digital

Hoe Danone met een omnichannel-aanpak inspeelt op steeds veranderend klantgedrag

Hoe ziet Danone’s omnichannel-aanpak eruit als antwoord op snel veranderende consumentengedrag en -behoeften?

B2B Digital

Vier actuele e-commerceproblemen die een ‘headless’ systeem op kan lossen

E-commercebedrijven staan voor 4 grote problemen: personalisatie, markttrends, SEO, nieuwe technologieën. Een ‘headless’ systeem kan een oplossing zijn.

CMS

De toekomst van beauty? Beauty-tech!

De toekomst van de beauty-branche is beauty-tech. Leer alles over disruptie en innovatie in de schoonheidssector.

B2B Digital

De ‘Make It Personal’ strategie van Tony’s Chocolonely

Hoe kan je als organisatie je missie digitaal verspreiden met behulp van personalisatie? Tony Chocolonely vertelt het.

B2B Digital
Premium

Nettowinst Criteo: +84%, beleggers stoïcijns

Leverancier van reclametechnologie Criteo heeft zijn winst met 84 procent zien stijgen tot 138 miljoen euro. De omzet steeg met negen procent tot 2,3 miljard. Beleggers in de specialist in retargeting reageren amper op een dreigende Europese tegenvaller.

Online advertising

Drie lessen die leiden tot een structureel betere digitale klantervaring

Het lukt 4 van te 10 bedrijven niet om structureel een betere digitale customer experience te bieden. Hoe komt dit en wat kan je eraan doen?

B2B Digital
Premium

Hoe je met native advertising customer engagement kunt verbeteren

‘Native advertising’ is niets nieuws. Maar het volle potentieel wordt nog niet benut. Vooral op sociale media is er nog veel te winnen, ook voor het MKB.

Native advertising
Premium

‘Retargeting voor altijd verdwenen’

Europese toezichthouders dwingen media- en reclamebedrijven tot nieuwe praktijken om geld te verdienen. Het profileren en volgen van consument verdwijnt. “ROI’s en klikprijzen gaan omlaag”, zegt een kenner.

Online advertising
Premium

‘Spotify wordt shirtsponsor FC Barcelona’

Spotify zou de nieuwe shirtsponsor worden van de mannen- en vrouwenteams van voetbalclub FC Barcelona.

Entertainment
Premium

Nieuwe directie voor Hillenaar Outdoor

Buitenreclame exploitant Hillenaar Outdoor stelt een nieuwe directie voor. Naamgever Jeroen Hillenaar blijft betrokken, maar doet een stapje terug. De dagelijkse leiding wordt voortaan gevormd door Peter Heemskerk (CEO, op dit moment reeds COO) en Bas Nieuwenburg (CCO, op dit moment reeds media manager).

Online advertising

De cookieless-strategie bij Nederlandse Loterij: ‘kans om écht te personaliseren’

Nederlandse Loterij doet noodgedwongen al jaren weinig met ‘third-party’ cookies en is druk bezig met ‘first-pary’ data, ‘addressability’ en personalisatie.

Online marketing

Bepalende trends in e-commerce en digital marketing

Het afgelopen jaar was één van de meest bijzondere in de historie van e-commerce. In dit whitepaper lees je over 13 trends zodat je weer helemaal up to date bent voor 2022.

E-commerce
Premium

AP tegen uitgevers: zoek alternatieve advertentiemethode

De Autoriteit Persoonsgegevens adviseert uitgevers om direct een alternatief te zoeken voor een veelgebruikte methode voor het plaatsen van advertenties op basis van bezoekersgegevens. De toezichthouder zegt dat naar aanleiding van de uitspraak vorige week van de Belgische privacywaakhond. Die stelde vast dat de methode van vakorganisatie IAB Europe strijdig is met de Europese privacyregels.

Online advertising