E-commerce7.3kPremiumRedactieEmerceEurail: ‘Het mooiste zou zijn als een klant zelf zijn treinpas kan opbouwen’E-commercePremium
Fashion34,8KHans VoornVoor Elkaar HoldingGfK: wat fashion retailers kunnen verwachten van generatie ZFashion
Virtual reality17,6KPieter Paul van OerleAccenture Innovation en TNWSensiks: stap in een zinnenprikkelende cabine…. en relaxVirtual reality
Customer Experience23,2KSander van der KraanConversed.ai | Pervorm AsiaWaarom zijn de meeste chatbots zo waardeloos?Customer Experience
E-commerce22KWayne TuckPegamentoWaarom bedrijven Facebook Messenger inzetten voor klantcontactE-commerce
Customer Experience17,1KRedactieEmerceAmazon zet kleine stappen richting inspiratie in winkelCustomer Experience
Conversie14,3KRuud HansenExpand Online (part of Dept)Lead scoring, hoe pluk je de rijpe appels?Conversie
Marketing17,1KRedactieEmerceThink with Google: drie tips voor holistisch meten van alle kanalen en mediaMarketing
Fulfillment19,6KJasper MutsaertsThe Startup Coach ©Returnista introduceert on-demand retourservice samen met SanddFulfillment