Tech3.1kEgbert van KeulenDeloitteJeroen van Mastrigt (FreedomLab): ‘Technologie geeft de illusie van verbinding’Tech
Strategy47,4KRedactieEmerceDesign thinking: ‘Te veel empathie voor gebruikers helpt bedrijf om zeep’Strategy
Fulfillment27,4KPieter Paul van OerleAccenture Innovation en TNWAccerion: flexibele robots dankzij vingerafdruk van de werkvloerFulfillment
E-commerce3.3kPremiumRedactie EmerceEmerceExpedia: drie tips voor betere customer journeyE-commercePremium
Customer Experience16,7KGerrit van LeeuwenSpringbokChatbots: een must of een potentiële valkuil?Customer Experience
Payment26,4KRedactieEmerceChinese klant steeds makkelijker te bedienen: WeChat zet voet aan grondPayment
Hosting23,6KPremiumRedactieEmerce‘Amazon en Microsoft drukken 90 procent IaaS-leveranciers uit markt’HostingPremium
Innovatie24,3KPieter Paul van OerleAccenture Innovation en TNWMeld een Vermoeden: fraude te lijf met handige appInnovatie